تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس در مقابل ثروتمند به خاطر ثروتش تواضع كند دو سوم دينش از بين برود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819812594




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امسال 2200 هکتار از اراضی ملی گلستان درختکاری می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: امسال 2200 هکتار از اراضی ملی گلستان درختکاری می شود گرگان - ایرنا - مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان از درختکاری در سطح دو هزار و 200 هکتار از عرصه های منابع طبیعی و ملی استان در ایام بزرگداشت هفته منابع طبیعی و روز درختکاری خبر داد.


به گزارش خبرنگار ایرنا، ˈابوطالب قزلسفلوˈ عصر شنبه در جلسه کارگروه درختکاری و فضای سبز استان که با حضور استاندار گلستان برگزار شد، اظهار کرد: از این سطح، 210 هتکار آن به درختان مثمر ˈگردو و زیتونˈ اختصاص دارد.
وی افزود: کاشت درختان مثمر در عرصه فوق با مشارکت مردم انجام خواهد شد و پس از کاشت مدیریت نگهداری و بهره برداری از آن بر اساس ماده 3 قانون منابع طبیعی، به مردم واگذار خواهد شد.
قزلسفلو با بیان این که برای غرس نهال در این سطح از عرصه های منابع طبیعی، منابع اعتباری لازم پیش بینی و تخصیص داده شده، اضافه کرد: امسال اعتبارات این حوزه پس از دو سال وقفه، صد درصد رشد داشته است.
وی تصریح کرد: امسال در سه سطح از عرصه های منابع طبیعی، اراضی زراعی شیبدار و حاشیه شهرها و روستاها و در صورت امکان و همکاری راه و شهرسازی و دهیاری ها، یک صد کیلومتر رفت و برگشت از محورهای ارتباطی استان نهال کشت خواهد شد.
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان همچنین خاطرنشان کرد: بیشتر نهال های مورد نیاز از نهالستان ˈقرقˈ استان تأمین می شود و تا دو مرحله آبیاری توسط منابع طبیعی انجام خواهد شد.
استان گلستان دارای 430 هزار هکتار جنگل دست کاشت و طبیعی و بیش از یک میلیون هکتار مرتع است.
3039/6159



18/11/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن