تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هركس به خدا و روز قيامت ايمان دارد، بايد سخن خير بگويد يا سكوت نمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814794759




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جلسات حلقه صالحين مربيان ناحيه سپاه شهرستان برگزار مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۸ بهمن ۱۳۹۳ (۱۸:۳۶ب.ظ)
با همکاري کتابخانه هاي عمومي شهرستان سرپلذهاب؛ جلسات حلقه صالحين مربيان ناحيه سپاه شهرستان برگزار مي شود کوروش باباجاني رئيس اداره کتابخانه هاي عمومي شهرستان سرپل ذهاب در خبري گفت: با هماهنگي هاي انجام شده جلسات حلقه صالحين ويژه مربيان سپاه ناحيه شهرستان در کتابخانه علامه اميني برگزار مي شود.
به گزارش خبرگزاري موج کرمانشاه؛ باباجاني ضمن اعلام اين خبر و اشاره به همکاري دو سويه و خوب با بسيج و سپاه ناحيه شهرستان در مورد اجراي اين جلسات گفت: ما در تلاش هستيم از تمام پتانسيل هاي موجود در سطح شهرستان براي توسعه موضوع کتابخواني استفاده کنيم که يکي از همين پتانسيل ها استفاده از مربيان حلقه هاي صالحين است.
باباجاني در ادامه به توضيحاتي در مورد نحوه فعاليت اين حلقه ها پرداخت و يادآور شد: اين مربيان خود داراي حلقه هايي از سرگروه ها هستند و هر سرگروه هم گروه هايي را رهبري مي کنند و با فرهنگ سازي و برنامه ريزي براي مربيان مي توان کل بسيجيان را به مطالعه و فعاليت بيشتر در حوزه کتابخواني ترغيب و تشويق کرد.
وي ارائه مطالبي در مورد مطالعه و کتابخواني و جايگاه آن در دين مبين اسلام طي اين جلسات را متذکر و افزود: فکر مي کنيم ميزان مطالعه بخصوص در شهرستان درخور و شايسته نيست و سپاه داراي ظرفيت هاي بزرگي براي کمک به ارتقاء سطح مطالعه و کتابخواني است.
باباجاني معرفي خدمات کتابخانه هاي عمومي طي اين جلسات را يکي از فعاليت هاي انجام شده عنوان و اضافه کرد: دو سوم جمعيت شهرستان که خيل عظيمي از هستند بسيجي فعال اند و برنامه ريزي براي ارتقاء سطح فرهنگ مطلاعه و کتابخواني براي اين قشر بسيار ضروري و لازم به نظر مي رسد.
وي توزيع برگه هايي حاوي معرفي کتابخانه هاي عمومي و نحوه ثبت نام در کتابخانه هاي عمومي را از ديگر فعاليت هاي معمول در اين جلسات عنوان و تصريح کرد: اميدواريم با توجه بيشتر به موضوع بتوانيم حرکتي بزرگي در شهرستان شکل دهيم.
باباجاني در انتهاي صحبت هاي خود شرکت حجت الاسلام و المسلمين کريمي و شهرام قاضي پور مسئول تربيت و آموزش ناحيه سپاه شهرستان در جلسه حلقه ها را نشانه اهتمام مسئولين خواند و ابراز داشت: اميدواريم تداوم فعاليت حلقه ها اثرات مثبتي در شهرستان داشته باشد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 71]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن