تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اولین چیزی که از انسانها سؤال می شود، نمازهای پنج گانه است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819531618




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افتتاح چند طرح کشاورزي در قصرشيرين و گيلان غرب


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۸ بهمن ۱۳۹۳ (۱۸:۴۷ب.ظ)
با حضور استاندار صورت گرفت؛ افتتاح چند طرح کشاورزي در قصرشيرين و گيلان غرب با حضور استاندار کرمانشاه چند طرح کشاورزي در شهرستان هاي قصرشيرين و گيلان غرب افتتاح شد.
به گزارش خبرگزاري موج کرمانشاه؛ با حضور استاندار چند طرح کشاورزي در شهرستان هاي گيلان غرب و قصرشيرين و بخش گواور افتتاح شد.اين طرح ها شامل پرورش ماهي خاوياري، واحد پرواربندي بره 500 راسي، سيلوي 10 هزار تني ذخيره گندم ، واحد بسته ‌بندي بذر و سامانه هاي آبياري تحت فشار مي شد و در افتتاح انها منصوري مدير کل جهاد کشاورزي استان،حسيني نماينده مجلس و همتي مشاور عالي استاندار و نيز فرمانداران و مسئولين محلي حضور داشتند.

افتتاح دو طرح در گواور
افتتاح سيلوي 10 هزار تني ذخيره گندم با اشتغالزايي 7 نفر در بخش گواور بخش اول سفر استاندار بود .براي ساخت اين سيلو ، علاوه بر 3 ميليارد ريال سهم آورده سرمايه گذار ، 10 ميليارد ريال تسهيلات نيز ، اختصاص يافته است.
در ادامه همچنين ، يک واحد بسته ‌بندي بذر با تسهيلات 3 ميليارد ريال ، سهم آورده 2 ميليارد ريال و اشتغالزايي 3 نفر در بخش گواور افتتاح شد.
استاندار در اين بازديد با اشاره به اهميت اين طرح ها در توسعه کشاورزي منطقه اظهار داشت:منطقه گواور از مناطق حاصلخيز کشاورزي استان است و دولت آمادگي حمايت از هر گونه طرحي که بخش خصوصي مجري آن و داراي توجيه اقتصادي باشد را دارد.

افتتاح سه طرح در گيلان غرب
در ادامه اين سفر، يک واحد پرواربندي بره 500 راسي در شهرستان گيلان غرب ، از ديگر طرحهاي افتتاحي بود که با 3 ميليارد و 200 ميليون ريال تسهيلات و سهم آورده 800 ميليون ريالي ،براي 4نفر اشتغالزايي ايجاد کرده است.
همچنين افتتاح دو سامانه آبياري تحت فشار براي هزار و 300 هکتار از اراضي پاياب شهرستان گيلان غرب ، ديگر طرح هايي بود که با هزينه 68 ميليارد ريال تسهيلات ، سهم آورده 12 ميليارد ريالي به بهره برداري رسيد. با استفاده از انتقال آب از سد سراب به اين اراضي که بزودي به اين سامانه متصل خواهد شد، زمينه ايجاد 350 فرصت شغلي جديد بطور مستقيم در شهرستان فراهم شد.

افتتاح پرورش ماهي در تنگ حمام
افتتاح واحد پرورش ماهي خاوياري که براي نخستين بار در استان کرمانشاه انجام شده است ، آخرين برنامه سفر استاندار بود.
اين واحد پرورش ماهي خاوياري واقع در سد شهداي شهرستان قصرشيرين ، به شيوه پرورش در قفس ، داراي200 تن ظرفيت مي باشد، که براي راه اندازي آن با اشتغالزايي 15 نفر ، 32 ميليارد ريال سرمايه گذاري و هزينه شده است.
رضايي يکي از برنامه هاي جدي دولت را توسعه بخش کشاورزي در استان ذکر کرد و گفت:استان کرمانشاه در زمينه کشاورزي و دامداري مي تواند به يکي از قطب هاي مهم کشور تبديل شود و هم اکنون نيز بخشي از توليدات کشاورزي اين استان به عراق و اقليم کردستان صادر مي شود.
وي در ادامه گفت:با بهره رداري از طرح گرمسيري مي توانيم چشم انداز روشني را براي کشاورزي استان بخصوص در مناطق مرزي استان داشته باشيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن