تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى از شما حق ندارد از هيچ يك از يارانم چيزى به من بگويد؛ زيرا دوست دارم در حال...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819089432




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حفظ قدرت دفاعي برتر ايران، مهمترين مسووليت نيروهاي مسلح است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۸ بهمن ۱۳۹۳ (۱۴:۱۲ب.ظ)
نماينده ولي ‎فقيه در لرستان: حفظ قدرت دفاعي برتر ايران، مهمترين مسووليت نيروهاي مسلح است نماينده ولي ‎فقيه در لرستان گفت: امروز يکي از وظايف اصلي نيروهاي مسلح حفظ قدرت دفاعي برتر است که حفظ اين برتري در درجه اول آمادگي همه‌جانبه نيروهاي مسلح را مي‌طلبد.
به گزارش خبرگزاري موج، حجت‌الاسلام والمسلمين سيداحمد ميرعمادي، نماينده ولي‌ فقيه در استان و امام جمعه خرم‌آباد، در ديدار با فرماندهان نظامي و انتظامي استان لرستان که شنبه، 18 بهمن‌، انجام گرفت، گفت: حماسه 19 بهمن همافران در سال 57 يک حادثه تاريخي و تأثيرگزار بود، کما اينکه همافران ارتش بعد از سال 57 تاکنون هرساله با رهبري بيعت مي‌کنند.
وي با بيان اين‌که بيعت همافران در آن روز نشان از ايمان و وفاداري آنان به اسلام و رهبري بود، افزود: انقلاب هنوز پيروز نشده بود که اقدام شجاعانه همافران همبستگي ارتش با انقلاب را رسميت داد و ضربه بزرگي بر رژيم شاه وارد شد.
ميرعمادي با بيان اين‌که يکي از ثمرات انقلاب، قدرت برتر جمهوري اسلامي ايران است، تصريح کرد: امروز هدف اصلي استکبار تضعيف قدرت دفاعي جمهوري اسلامي ايران است؛ زيرا قدرت دفاعي ما تمام تهديدهاي دشمنان را در اسرع وقت پاسخ مي‌دهد.
نماينده ولي‌ فقيه در لرستان در تشريح عوامل برتري قدرت دفاعي ايران، يادآور شد: عامل اصلي برتري قدرت دفاعي ما باور و ايماني است که در نيروهاي مسلح وجود دارد؛ زيرا ايمان کارساز است ثبات قدم مي‌آورد و شکست‌ناپذير خواهد شد.
وي عامل ديگر برتري قدرت دفاعي کشور را پيشرفت‌هاي علمي نظامي دانست و تصريح کرد: امروز انواع تجهيزات سبک نظامي تا تجهيزات سنگين با تکيه بر قدرت علمي نيروهاي مسلح بومي شده است که يکي از آن‌ها مسئله قدرت موشکي ايران است.
امام جمعه خرم‌آباد با بيان اين مطلب که تجربه گران‌سنگ هشت سال دفاع مقدس عامل ديگر برتري قدرت دفاعي ايران است، يادآور شد: اين قدرت دفاعي ما که از پشتوانه هشت سال دفاع مقدس برخوردار است توانسته است ده‌ها تهديد را از کشور ما حنثي کند.
وي با بيان اين‌که قدرت دفاعي ايران توانست اقدامات تجزيه‌طلبانه و خودمختاري‌هايي که در بخش‌هايي از کشور اتفاق افتاد را خنثي کند، اظهار کرد: با وجود مانع تراشي‌هايي که براي حضور نظامي ايران در بعضي جاها کردند، قدرت دفاعي ما امروز گروهک داعش را صدها کيلومتر از مرزهاي ايران عقب رانده است.
ميرعمادي با بيان اين‌که امروز دشمن در عرصه‌هاي اقتصادي، سياسي و نظامي بر عليه ما شکست خورده است، ادامه داد: امروز سياستي که زمزمه مي‌شود، تضعيف قدرت دفاعي ايران است، کما اينکه امروز در مذاکرات هسته‌اي بيان مي‌کنند که توان موشکي ايران بايد جز مذاکره قرار گيرد.
نماينده ولي فقيه در لرستان ادامه داد: امروز يکي از وظايف اصلي نيروهاي مسلح حفظ قدرت دفاعي برتر است که حفظ اين برتري در درجه اول آمادگي همه جانبه نيروهاي مسلح را مي طلبد و دشمنان بدانند که قدرت دفاعي ايران قابل مذاکره نيست.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن