تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى جوانان! آبرويتان را با ادب و دينتان را با دانش حفظ كنيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818807746




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توجه ویژه به آموزش و پرورش بخش غیزانیه


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: معاون فرماندار اهواز تاکید کرد : توجه ویژه به آموزش و پرورش بخش غیزانیه خبرگزاری پانا: اولین جلسه شورای آموزش و پرورش بخش غیزانیه در محل مدرسه ساجده روستای غیزانیه بزرگ برگزار شد .
۱۳۹۳ شنبه ۱۸ بهمن ساعت 12:12

خبرگزاری پانا+فرمانداری + اهواز

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از روابط عمومی فرمانداری اهواز قدرت اله امانی پور معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری در این جلسه به گستردگی بخش غیزانیه و مشکلات و کاستیهای موجود در مدارس آن اشاره نمود و افزود : لازم است برای رفع این کاستیها توجه ویژه ای به بخش غیزانیه صورت گیرد . 
وی خاطر نشان کرد آموزش و پرورش زیر بنای توسعه و پیشرفت است و چنانچه خدمات آموزشی مناسب در روستاها محقق شود دانش آموزان روستایی علاوه بر کسب مهارتهای شغلی و زندگی ، در آینده زمینه توسعه آن منطقه را فراهم آورده و به زادگاه خود خدمات رسانی خواهند کرد .
شاهین هاشمی بخشدار غیزانیه نیز در این جلسه گفت : بخش غیزانیه دارای 90 روستاست و محدوده جغرافیایی وسیعی را شامل می شود .
وی افزود : با این وجود 67 مدرسه ابتدائی و تنها 4 دبیرستان شامل دو دبیرستان دخترانه و دو دبیرستانه پسرانه در بخش فعال هستند که جوابگوی نیاز آموزشی دانش آموزان آن نیست .
بخشدار غیزانیه خاطر نشان کرد : کمبود امکانات بهداشتی و تجهیرات آموزشی از دیگر مشکلات واحدهای آموزشی این بخش است که نیاز به توجه ویژه و همکاری دستگاههای اجرایی و خیرین دارد . 
      
 














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن