تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس خشمش را برطرف سازد، خداوند كيفرش را از او بردارد و هر كس زبانش را نگه دار...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819809228




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بیمه اجتماعی فراگیر چیست؟ |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: "بیمه اجتماعی فراگیر" چیست؟
کد خبر: ۴۷۳۳۷۸
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۵ - 07 February 2015


مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر اعلام کرد: بخش‌های مختلف وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با نظارت وزیر کار در حال تدوین "بسته بیمه اجتماعی" هستند تا همه مردم برای آینده خود پس انداز مطمئنی داشته باشند.

به گزارش ایسنا، دکتر محمدرضا رستمی با اشاره به در دست اقدام بودن تدوین "بسته بیمه اجتماعی" برای آینده مردم گفت: ایجاد امنیت روانی و تضمین زندگی بهتر در آینده برای آحاد جامعه به ویژه روستائیان و عشایر از اولویت‌های دولت است و حالا پس از گسترش بیمه درمان، نوبت به گسترش بیمه اجتماعی است.

وی ادامه داد: باکوشش‌های صورت گرفته تا کنون یک میلیون و 250 هزار نفر عضو صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر هستند که بنا به بررسی‌های صورت گرفته، بیش از شش میلیون خانواده واجد شرایط دریافت خدمات بیمه اجتماعی هستند.

رستمی افزود: بیمه اجتماعی تضمین کننده زندگی فرد و خانواده وی در آینده است، افراد با قدرت خریدهای متفاوت باید بتوانند از این حق برخوردار باشند تا به دور از سیاستهای صدقه‌ای یک زندگی همراه با عزت وکرامت داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: بخش‌های مختلف وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با نظارت وزیرکار در حال تدوین "بسته بیمه اجتماعی" هستند تا همه مردم برای آینده خود پس انداز مطمئنی داشته باشند.

دکتر رستمی مدیرعامل بیمه روستایی

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر همچنین تاکید کرد: با موفقیت‌های اخیر دولت در اعطای هشت میلیون دفترچه بیمه درمانی می‌توانیم درگام بعدی "بیمه اجتماعی" را فراگیر کنیم و این صندوق آمادگی لازم را برای گسترش آن دارد و این ماموریتی است که وزیرکار به صندوق محول کرده و تاکید دارد که بیمه اجتماعی باید فراگیر شود.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن