تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):كار خير و صدقه، فقر را مى‏بَرند، بر عمر مى‏افزايند و هفتاد مرگ بد را از صاحب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819696758




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صادقي: همه مي گويند مازيار گلر بماند!


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: صادقی: همه می گویند مازیار گلر بماند!
گلر ملواني ها که در دقايق پاياني بازي با پرسپوليس اخراج شد، داستان جالبي براي تيمش رقم زد. از آنجايي که ملواني ها سه تعويض خود را انجام داده بودند، به اجبار مازيار زارع لباس گلري برتن کرد و درون دروازه ايستاد.

به گزارش "ورزش سه" ایمان صادقی در مورد این دیدار گفت: خدا را شکر نیمه اول خیلی خوب بودیم و با یک گل جلو افتادیم. در نیمه دوم هم تا دقیقه 80 سوار بر بازی بودیم اما بعد فشار پرسپولیس روی دروازه مان زیاد شد که حتی من یک پنالتی دادم. ما به این 3 امتیاز خیلی احتیاج داشتیم مردم انزلی هم خیلی خوشحال شدند جا دارد که از آنها تشکر کنم به این دلیل که در تهران و استادیوم آزادی هم ما را تنها نگذاشتند.

او در مورد اخراجش از زمین در دقایق پایانی ادامه داد: اخراجم درست بود من در آن لحظه فکر نمی‌ کردم که ملوان 3 تعویضش را انجام داده برای همین خدا خدا می‌ کردم که تعویض داشته باشم اما وقتی دیدم حسین حسینی گرم نمی‌ کند یک لحظه تمام بدنم سرد شد چون می‌ دانستم که موقعیتمان خطرناک می‌ شود اما خدا را شکر مازیار زارع هم پنالتی گرفت و هم یک شوت خطرناک سرخپوشان را در دفع کرد.

این بازیکن در مورد صحبت فرزاد حاتمی مبنی بر اینکه در بازی بعدی مازیار زارع درون دروازه بایستد نظرش را اینگونه بیان کرد: بالاخره الان هر کی که می‌ رسد شوخی می‌ کند. اتفاقا دوستان خودم زنگ زدند و به من گفتند تو یک یا دو خط جلوتر برو و به عنوان هافبک بازی کن تا مازیار زارع هم درون دروازه بایستد.

گلر ملوان در مورد دیدار با راه‌آهن که از دستش داد گفت: اگر بتوانیم راه‌آهن را شکست دهیم خیلی خوب می‌ شود. در بازی های دوستانه ای که در تعطیلات 50 روزه لیگ با این تیم داشتیم یک ـ صفر آنها را شکست دادیم. امیدوارم در این بازی خانگی مردم دست به دست هم بدهند و تیم خودشان را تشویق کنند تا بچه ها هم انگیزه بگیرند و ببرند. از همین الان هم برای گلر خوبمان سیدحسین حسینی آرزوی موفقیت می‌ کنم. امیدوارم که او بتواند کاری کند تا روند گل نخوردنمان و کسب کلین شیت ادامه دار باشد.

صادقی در پایان افزود: من فقط تشکر می‌ کنم از اعتماد مربیانم، بالاخره شرایط بسیار حساسی داریم همچنین یک تشکر می‌ کنم از تمام کسانی که دعایم کردند، بخصوص پدر و مادرم که مطمئنم از ثانیه یک بازی برایم دعا می‌ کنند و برایم انرژی مثبت می‌ فرستند.



1393/11/18 10:11





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 7]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن