تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 1 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى مؤمن! به تحقيق اين دانش و ادب بهاى جان توست پس در آموختن آن دو بكوش كه هر چه بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801553659




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه عسلویه: وزارت ارشاد در صدور مجوزهای موسیقی تجدید نظر کند


واضح آرشیو وب فارسی:استان نیوز: امام جمعه عسلویه گفت: مجوزهای وزارت ارشاد درحوزه موسیقی سبب نگرانی مردم و مراجع عظام تقلید شده که لازم است مسئولان وزارت ارشاد در صدور این مجوزها تجدید نظر کند.
به گزارش «استان نیوز»؛ حجت‌الاسلام سیدعلی هاشمی‌نژاد در خطبه‌های نمازجمعه عسلویه با تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: حفظ جمهوری اسلامی و تقویت نظام بستگی به حمایت مردم در صحنه‌های مختلف است که یکی از مهم‌ترین آن‌ها حضور ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن است.

وی با گرامیداشت 19 بهمن سالروز بیعت کارکنان نیروی هوایی با امام راحل تصریح کرد: کارکنان نیروی هوایی در 19 بهمن 57 با امام راحل بیعت کردند و در 21 بهمن حکومت نظامی بختیار با فرمان امام (ره) شکسته شد و فردای آن روز رژیم سلطنتی طاغوت به زباله‌دان تاریخ پیوست.

امام جمعه عسلویه با اشاره به نقش نیروی هوایی در پیروزی انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی گفت: این نیرو در حفظ روحیه دوران دفاع مقدس و ارزش‌های انقلاب اسلامی پایدار است.

هاشمی‌نژاد به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با مردم قم اشاره کرد افزود: دشمن‌شناسی و آمریکا به عنوان بزرگترین دشمن اسلام و ملت ایران از محورهای مهم  بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با مردم قم است که لازم است که به این بیانات توجه شود.

خطیب نماز جمعه عسلویه با تاکید بر توجه به مکر و حیله دشمن گفت:  دشمنان اسلام با ایجاد گروه‌های تروریستی داعش و حمایت از آنان از جمله آمریکا و رژیم صهیونیستی هر روز به جنایات جدیدی دست می‌زند که ملت ایران باید در راهپیمایی 22 بهمن این جنایات را محکوم کنند.

امام جمعه عسلویه با اشاره به نگرانی مردم متدین و مراجع تقلید از فرهنگ جامعه خاطرنشان کرد: مجوزهای وزارت ارشاد اسلامی درحوزه موسیقی سبب نگرانی مردم و مراجع عظام تقلید شده که لازم است مسئولان  وزارت ارشاد در صدور این مجوزها تجدید نظر کنند.

هاشمی‌نژاد افزود: آیات عظام مکارم شیرازی و نوری همدانی از موضوعات فرهنگی جامعه و صدور مجوزهای موسیقی ابراز نگرانی کردند که لازم است مسئولان وزارت ارشاد در این موضوعات توجه جدی داشته باشند.

منبع:تسنیم




17 /11 /1393    ساعت : 22:42





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: استان نیوز]
[مشاهده در: www.ostannews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 81]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن