تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):چه آسان است مرگى كه در راه رسيدن به عزّت و احياى حق باشد، مرگ عزتمندانه جز زندگى جاو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803371426




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دهه فجر فرصتي ارزشمند براي مرور پيروزي بزرگ ملت ايران اسلامي است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۷ بهمن ۱۳۹۳ (۲۰:۴۸ب.ظ)
امام‌ جمعه بروجرد: دهه فجر فرصتي ارزشمند براي مرور پيروزي بزرگ ملت ايران اسلامي است امام‌جمعه بروجرد گفت: دهه فجر انقلاب اسلامي فرصتي ارزشمند براي مرور پيروزي بزرگ ملت ايران اسلامي بر طاغوت زمان و حاميان خارجي آن است.
به گزارش خبرگزاري موج، حجت‌الاسلام حسن ترابي در خطبه‌هاي ابن هفته نماز جمعه بروجرد اظهار داشت: اگر ايثار و از خود گذشتگي ملت مبارز ايران اسلامي در دفاع از آرمان‌هاي انقلاب نبود، امروز در دنيا ايران حرفي براي گفتن نداشت و اين پيشرفت‌هاي روزافزون را به دست نمي‌آورد.
وي با تأکيد بر حضور پرشور و توأم با بصيرت ملت ايران در راهپيمايي يوم‌الله دهه فجر، بيان کرد: درحالي‌که سي‌وشش سال از عمر انقلاب گذشته مردم ولايي و موقعيت‌شناس ايران اسلامي بار ديگر به صحنه مي‌آيند و وفاداري‌شان را به امام و انقلاب به رخ جهانيان کشيده و از آرمان‌هاي آن دفاع همه‌جانبه مي‌کنند و به جهانيان و آنان که در داخل کشور زمزمه برگزاري رفراندوم سر مي‌دهند اعلام مي‌کنند که همچون کوه محکم و استوار در برابر زورگويي‌هاي سران استکبار جهاني ايستاده‌اند و از آرمان‌هاي خود ذره‌اي کوتاه نخواهند آمد.
امام‌جمعه بروجرد با تأکيد بر الگو گيري مسئولان از ايستادگي ملت ايران، عنوان کرد: بر مسئولان نظام مقدس جمهوري اسلامي ضروري است تا همچون ملت شجاع ايران اسلامي از مواضع برحق خود کوتاه نيامده و با ايستادگي بر مواضع خود از حقوق ملت ايران در ميادين خارجي دفاع کنند.
حجت‌الاسلام ترابي تصريح کرد: امروز اگر شاهد موقعيت‌هاي بسيار در زمينه‌هاي مختلف هستيم همه آن‌ها مرهون روحيه اسلام‌خواهي، تبعيت از رهبري ديني، وحدت و يکپارچگي ملت استوار ايران اسلامي است.
وي با گراميداشت ايام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامي، بيان کرد: دهه فجر انقلاب اسلامي فرصتي ارزشمند براي مرور پيروزي بزرگ ملت ايران اسلامي بر طاغوت زمان و حاميان خارجي آن است.
امام‌جمعه بروجرد بيان کرد: امروز در حالي سي‌وشش مين بهار آزادي انقلاب اسلامي را در کنار يکديگر جشن مي‌گيريم که پس از گذشت اين سال‌ها از پيروزي انقلاب دشمنان ايران اسلامي با وجود به کار بستن تمام نيرنگ و توان خود در براندازي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران نتوانسته‌اند کاري از پيش برند و همواره در ميادين مختلف با تمام دشمني خود محکوم‌به شکست بوده‌اند.
وي نقش رهبري انقلاب اسلامي در پيروزي نظام مقدس جمهوري اسلامي را نقشي مهم ارزيابي و گفت: نقش اول در تداوم انقلاب اسلامي و استمرار نظام مقدس جمهوري اسلامي بر عهده امام راحل (ره) و پس از ايشان خلف صالح وي حضرت آيت‌الله خامنه‌اي بوده است چراکه امروز همه به اين امر واقف هستند که حضور حماسي ملت حماسه‌آفرين در همه صحنه‌هاي انقلاب مکمل نقش رهبري در طول سي‌وشش سال پس از پيروزي انقلاب است.
خطيب جمعه بروجرد توطئه‌هاي دشمنان در براندازي نظام جمهوري اسلامي را محکوم‌به شکست دانسته و افزود: دهه فجر و به‌ويژه يوم‌الله 22 بهمن و حضور پرشکوه و حماسي مردم موقعيت‌شناس ايران اسلامي در صحنه روز ياس و نااميدي دشمنان در شکست نقشه‌هاي آنان است چراکه مردم انقلابي ايرآن‌همواره با حضور خود درصحنه دشمنان را مأيوس و ناکام گذاشته‌اند.
حجت‌الاسلام ترابي اظهار داشت: همراهي ملت فداکار و خودباور ايران اسلامي را در تحقق آرمان‌هاي نظام مقدس جمهوري اسلامي نشان از عزم جدي آنان در دستيابي به فتح قله‌هاي افتخار است چراکه مهم‌ترين معجزه انقلاب اسلامي تحقق همراهي ملت و رهبري در ارکان مختلف بود که جشن يوم‌الله 22 بهمن مظهر بارز آن است.
حجت‌الاسلام ترابي با گراميداشت نوزدهم بهمن، عنوان کرد: اگر حماسه سازي و دليري مردان ارتش جمهوري اسلامي نظير شهيد عبدالرضا کوپال که از شهداي ارتش بروجرد در دفاع مقدس نبود در همان روزهاي نخستين جنگ کشور تسليم بيگانگان مي‌شد.
وي با گراميداشت خدمات ارزشمند شهيد عبدالرضا کوپال در دفاع مقدس و انقلاب اسلامي، خاطرنشان کرد: اين شهيد بزرگوار که از خلبانان مؤمن و شجاع ارتش اسلامي بود 80 روز پس از جنگ تحميلي در 19 دي‌ماه سال 59 درحالي‌که 80 روز جانبازي و رشادت در کارنامه خود ثبت کرده بود در جنوب کشور به فيض شهادت نائل آمد.
خطيب جمعه بروجرد ساخت ماهواره ملي فجر در ايام‌الله دهه فجر را از دستاوردهاي بارز نظام مقدس جمهوري اسلامي دانست و افزود: دانشمندان جوان و متعهد ايران اسلامي بار ديگر با پرتاب اين ماهواره به فضا آن‌هم در شرايط اوج بحران‌ها به جهانيان ثابت کردند از هيچ تلاشي در راستاي سازندگي کشور خود دست نمي‌کشند.
حجت‌الاسلام ترابي گفت: ايران اسلامي به‌عنوان نخستين کشور اسلامي پرتاب‌کننده ماهواره در جهان است که موفق شد چهارمين ماهواره جمهوري اسلامي ايران را با موفقيت در مدار زمين قرار داده که خود گواهي بر عزم جوانان متخصص، مؤمن و انقلابي ايران اسلامي در آباداني کشور دارد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن