تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):کسی که عبادت های خالصانه خود را به سوی خدا فرستد، پروردگار بزرگ ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803063974




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توجه شهرداري تهران به مسائل فرهنگي و ديني قابل تقدير و ارزنده است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۷ بهمن ۱۳۹۳ (۱۴:۴۵ب.ظ)
آيت الله صافي گلپايگاني: توجه شهرداري تهران به مسائل فرهنگي و ديني قابل تقدير و ارزنده است آيت الله صافي گلپايگاني در ديدار دکتر قاليباف گفت: اگر اشخاصي باشند که از اين کارهاي مهمّ ديني ناراحت هستند، اينها از باب عدم التفات و يا ناداني است. شما بايد کار خودتان را انجام دهيد. بسياري از کارهايي را که ديگران نتوانستند قبلاً انجام دهند شما با شجاعت انجام داديد.
به گزارش خبرگزاري موج ازقم، آيت الله صافي گلپايگاني در ديدار شهردار تهران با تقدير از فعاليت هاي دکتر قاليباف و همکارانشان فرمودند: بنده از جنابعالي و کساني که با شما در اين مقاصد بسيار بلند و با ارزش همکاري دارند، تشکّر مي کنم و اميدوارم که انشاءالله توفيقات شما در خدماتي که شروع کرده ايد بيشتر شود و همه مورد توجّه حضرت ولي عصر عجل الله تعالي فرجه الشريف قرار بگيرد.
اين مرجع تقليد خدمت به مردم را نعمت بزرگ خداوند دانست و افزود: خدماتي که توانسته ايد انجام دهيد و رضايتمندي مردم را کسب کنيد، همه نعمت بزرگ خداست که بايد آن را قدر بدانيد و تلاش نماييد که اين رضايتمندي بيشتر از پيش شود.
اين مرجع تقليد ابعاد خدمات شهرداري را بسيار بالاتر از خدمات عمراني دانست و بيان کرد: فعاليت هاي شهرداري تنها مسائل عمران و آباداني نيست، همين که شما در کارهايتان همه ابعاد عمراني و فرهنگي و مذهبي را با هم پيش مي بريد بسيار قابل تقدير است.
وي در بخش ديگري از بيانات خود با اشاره به برخي اقدامات فرهنگي انجام شده در شهرداري تهران تصريح کرد: اگر اشخاصي باشند که از اين کارهاي مهمّ ديني ناراحت هستند، اينها از باب عدم التفات و يا ناداني است. شما بايد کار خودتان را انجام دهيد. بسياري از کارهايي را که ديگران نتوانستند قبلاً انجام دهند شما با شجاعت انجام داديد.
استاد برجسته درس خارج حوزه علميه قم با توجه به لزوم حفظ هويت اسلامي کشور به ويژه شهر تهران اظهار کرد: بايد هويّت ديني کاملاً محفوظ باشد و در کارهاي عمراني و بناها، مسائل ديني و معماري اسلامي و سنّتي رعايت گردد.
حضرت آيت الله صافي گلپايگاني در ادامه، با اشاره به فعاليت شهرداري تهران در مراسم اربعين حسيني تصريح کرد: رفتن شما به کربلا و خدمت به مراسم باشکوه اربعين حسيني عليه السلام بسيار قابل تقدير و اسباب خوشحالي است. انشاء الله مانند اين برنامه ها ادامه پيدا کند و بتوانيد الگويي براي ساير ارگان ها در خدمت به دين باشيد.
مرجع عاليقدر در پايان اين ديدار ضمن مسألت توفيق بيشتر براي دکتر قاليباف تاکيد کرد: سعادتي بهتر از اين نيست که خداوند و امام زمان عليه السلام از انسان راضي باشند. قدر فرصت خدمت رساني به مردم را بدانيد و به فعاليت هاي ارزنده تان ادامه دهيد. من بخاطر کارهاي مفيد و ديني شما، به حضرتعالي علاقه دارم و اميدوارم که هميشه در اين امور پيشقدم باشيد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن