تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه ويژگى است كه در هر كس يافت شود، ويژگى هاى ايمان كامل مى گردد: آن كه وقتى خشن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819496211




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جلالي: اشتباه استقلالي ها را داور نديد


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: جلالی: اشتباه استقلالی ها را داور ندید
سرمربي سايپا ادعا مي‌ کند از شکل بازي تيمش برابر استقلال راضي است اما توقعش بسيار بالاتر از چيزي است که اين تيم ارائه داد.

 مجید جلالی در این باره به "ورزش سه" گفت: من به طور کلی از بازی تیمم راضی هستم اما به هر حال توقع خودم از کاری که انجام می‌ دهیم بسیار بالاتر از این است. فکر می‌ کنم بازی در نیمه اول متعادل بود هم ما یک جاهایی ضعف داشتیم و هم آنها در بخشی از بازی شان مشکلاتی داشتند. در نیمه اول 2 تیم بازی درگیرانه و فیزیکی به نمایش گذاشتند.

او در مورد پرس سنگین استقلالی ها از خط دفاع سایپا هم گفت: آنها در بازی با سپاهان هم دقیقا به همین شکل بازی کرده بودند ما برای این سبک بازی آنها تمهیداتی هم در نظر گرفته بودیم ولی وقتی یکی تیم جوان در اختیار داری، گاهی می‌ شود که این تمهیدات جواب می‌ دهد و بعضی اوقات هم جواب نمی‌ دهد.

سرمربی سایپا ادعا می‌ کند که تیمش در نیمه دوم جریان بازی را در اختیار داشت: تیم ما در نیمه دوم تمام جریان بازی و گردش توپ را در اختیار داشت اما متاسفانه ما نتوانستیم آنطور که باید روی دروازه استقلال موقعیت ایجاد کنیم. استقلالی ها زمانی که گل زدند، دفاع بسیار منظمی را ارائه دادند. دفاع استقلال بدون نقص بازی کرد و آنجایی هم که آنها اشتباه کردند، متاسفانه داور اشتباه آنها را ندید این هم از شانس ماست.

جلالی از عملکرد استقلال هم تمجید می‌ کند: من فکر می‌ کنم این بازی یک بازی با کیفیت بود و من می‌ توانم ساعت ها در مورد این بازی صحبت کنم. استقلالی ها هم در بخشی که روی آن تبحر داشتند بازی بسیار خوبی انجام دادند. آنها در بازی درگیرانه و نظم دفاعی فوق العاده عمل کردند و منتظر بودند که روی تک موقعیت هایشان به گل برسند که دقیقا همین اتفاق هم افتاد. آنها بسیار منظم بازی کردند و در نهایت هم توانستند 3 امتیاز بازی را بگیرند.




1393/11/17 14:18





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 68]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن