تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از غير خدا بِبُرد، خداوند، هزينه زندگى او را تأمين مى‏كند و از جايى كه ان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819485061




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شرق اوکراین؛ ویران و غرق در خون و دود |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: شرق اوکراین؛ ویران و غرق در خون و دود
جدایی طلبان شرق اوکراین که در شهر اوگلگورسک (ووهلهیرسک) در منطقه دنباس به نبرد با ارتش این کشور مشغولند، روز سه شنبه کریدوری را برای خروج شهروندان باز کردند. گزارش ها نشان می دهد که صدها تن از مردم بویژه زنان و کودکان درحال فرار از این شهرند.دولت اوکراین اعلام کرده که شهروندان روسیه را از این پس با کارت هویت داخلی به اوکراین راه نخواهد داد و آنها باید گذرنامه بین المللی روسیه را همراه داشته باشند.
کد خبر: ۴۷۳۱۱۵
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۶ - 06 February 2015



شرق اوکراین؛ ویران و غرق در خون و دود
یک زن جوان که در حال خروج از شهر است می گوید: "ما هنوز نمی دانیم به کجا برویم. تنها جایی بیرون از این دیوانه خانه!”


به گزارش "تابناک" به نقل از یورونیوز، از سوی دیگر نیروهای ارتش اوکراین نیز به تخلیه ساکنان شهر درحال جنگ دبالتسوه دست زدند و اتوبوس هایی را به این کار اختصاص دادند.


یک سرباز اوکراین مشغول بحث با مردی است که حاظر به ترک شهر بدون همسرش نیست: "چه کار به همسرت داری؟ شما باید پسر کوچکت را از اینجا خارج کنی، باید برای او نگران باشی!”


مرد جوان: "ولی فردا دوباره اینجا خواهم بود.”


سرباز: "بسیار خوب، به من گوش کن! فردا به خاطر خدا من برای آوردن همسرت آنجا خواهم رفت….خواهش می کنم، شما زندگی خودتان را کرده اید، ولی زندگی این پسر جوان پیش روی اوست.”


اگرچه برای ساکنان دبالتسوه ترک خانه هایشان اجباری نیست، اما موقعیت دشواری که پس از توقف رفت و آمد در ایستگاه راه آهن شهر ایجاد شده، آنها را ناگزیر از ترک شهر می کند.



شرق اوکراین؛ ویران و غرق در خون و دود













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 122]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


تصویری

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن