تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):فاطمه بانوى زنان بهشت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819139475




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حاشیه جدید بازیکن پرحاشیه استقلال در رختکن!


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:


بهروان اعلام کرد
حاشیه جدید بازیکن پرحاشیه استقلال در رختکن!
رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: اگر تصمیم داور اشتباه باشد، امکان بخشش کارت زرد اول ابراهیمی وجود دارد.




به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز، غلامرضا بهروان در رابطه با صحبت های حبیب کاشانی که اعلام کرده بهروان در جلسه ما با تاج نبوده، اظهار داشت: تمام هدفمان در سازمان لیگ و کمیته مسابقات کمک به تیم های ملی است. تیم امید نیز همیشه برای ما در اولویت بوده و همکاری خوبی با این دوستان داشتیم. من هم اعلام کردم که نهایت تلاش خود را برای جابجایی برنامه هفته بیست و سوم جهت کمک به تیم امید انجام می دهیم اما اینکه کلا این هفته به تعویق بیفتد، امکانش وجود ندارد.

وی ادامه داد: تنها مشکل ما در برنامه ریزی این است که اگر تیم نفت به امید خدا در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا پیروز شود و راهی مرحله گروهی مسابقات شود، نمی توانیم برنامه اش را تنظیم کنیم. در هر صورت طی روزهای آینده نظرمان را در این باره می دهیم.

رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ در واکنش به اظهارات کاشانی که گفته به صحبت های بهروان استناد نمی کنیم، خاطرنشان کرد: به آقای کاشانی این را بگویم که من در تمام جلسات قبلی که برای تیم امید بود، حضور داشتم و در جریان کامل این موضوع هستم. برای این جلسه نیز به دلیل حضورم در بازی استقلال و سایپا نبودم، اگرچه نماینده کمیته مسابقات در جلسه حضور داشته است. من هم به صورت کامل با دوستان دیگر در ارتباط هستم.

وی در خصوص درخواست گسترش فولاد برای بخشش کارت زرد اول ابراهیمی که اعتقاد دارند با اشتباه داور صورت گرفته، عنوان کرد: این به تصمیم کمیته داوران بازمی گردد. آنها باید درخواست خود را به صورت رسمی ارائه کنند، سپس این تصمیم را کمیته داوران پس از بررسی می گیرد. اگر تصمیم واقعا اشتباه بوده باشد، این امر امکان پذیر است زیرا قبلا هم انجام شده است.

بهروان درباره اعتراضات کرار بعد از اخراج گفت: در حالی که در روز بازی با سایپا تمام بازیکنان و اعضای کادرفنی استقلال رفتار خوبی از خود نشان دادند، کرار جاسم رفتار خوبی نداشت. این بازیکن وقتی عصبانی می شود، سخت می تواند مانع حرکاتش شد. او بعد از اخراجش به شدت اعتراض کرد و گزارش هایی نیز از تخلف او بعد از رفتنش به رختکن رسیده که تخلفاتی را انجام داده است. ما این گزارش را تقدیم کمیته انضباطی می کنیم تا درباره آن تصمیم بگیرند و اگر لازم بود، محرومش کنند.

وی در پایان در خصوص اعتراض سایپایی ها به محرومیت عنایتی گفت: عنایتی به هیچ وجه محروم نبوده و حضورش در این بازی قانونی بود. 116



۱۷/۱۱/۱۳۹۳ - ۱۲:۴۱




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 76]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن