تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را رها مكن حتى اگر بعدش شعر باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819576374




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لزوم پرهیز از نگاه‌های سیاسی در حوزه بهداشت و درمان


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: لزوم پرهیز از نگاه‌های سیاسی در حوزه بهداشت و درمان
جت‌الاسلام عبدالله واحدی در نشستی مشترک با رئیس و معاونان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی شهرستان شاهرود که برای بررسی راه‌های تعامل دوطرفه انجام شد، عنوان کرد: در گذشته نگاه‌های کارشناسی تحت تاثیر نگاه‌های سیاسی و منطقه‌ای قرار گرفته و از این حیث در این حوزه با مشکلاتی مواجه شدیم.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت: از نگاه‌های سیاسی و منطقه‌ای در حوزه بهداشت و درمان باید پرهیز کرد. حجت‌الاسلام عبدالله واحدی در نشستی مشترک با رئیس و معاونان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی شهرستان شاهرود که برای بررسی راه‌های تعامل دوطرفه انجام شد، عنوان کرد: در گذشته نگاه‌های کارشناسی تحت تاثیر نگاه‌های سیاسی و منطقه‌ای قرار گرفته و از این حیث در این حوزه با مشکلاتی مواجه شدیم. مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان ادامه داد: تقاضای ما از مسئولان دانشگاه علوم پزشکی شهرستان شاهرود این است که با دید استانی و فرااستانی و البته کارشناسانه، اولویت‌های سرمایه‌گذاری در حوزه بهداشت و درمان را مشخص کنند. واحدی افزود: باید موضوعات سرمایه‌گذاری و حتی جانمایی‌های آن در شهرهای مختلف استان با دید کارشناسی باشد و نیازهای استانی در این خصوص مورد توجه قرار گیرد. وی از آمادگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان برای عرضه اوراق وقف مشارکتی برای سرمایه‌گذاری در حوزه بهداشت و درمان خبر داد و افزود: در این خصوص، مکاتبات لازم با سازمان اوقاف و امور خیریه انجام شده است و منتظر اعطای مجوزهای لازم هستیم. مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان همچنین از انجام برنامه‌ریزی‌های لازم برای سوق دادن خیران به سمت نیازهای پزشکی و درمانی خبر داد و افزود: تاکنون نظر خیران و واقفان مختلف در این زمینه جلب شده است و در حال حاضر آمادگی سرمایه‌گذاری بالغ بر 230 میلیارد ریال را از سوی خیران و واقفان استان سمنان داریم. واحدی با اشاره به توفیق‌ استان‌های دیگر در این خصوص، از بیمارستان نمازی در شهرستان شیراز به عنوان یکی از این موارد نام برد که واقف آن حتی برای حفظ موقوفه و مکان استراحت همراهان بیماران تمهیداتی اندیشیده است.




تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن