تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هركس به خدا و روز قيامت ايمان دارد، بايد سخن خير بگويد يا سكوت نمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820829593




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آربلوا جواب ديگو سيمئونه را داد


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: آربلوا جواب دیگو سیمئونه را داد
آربلوا يکي از منتقدين هميشگي سبک مربيگري سيمئونه بوده و سرمربي اتلتيکو در يکي از نشست هاي خبري خود گفته بود که براي صحبت کردن با آربلوا در مورد انتقاداتي که به وي دارد، به خانه او خواهد رفت.

به گزارش "ورزش سه"، در انتهای بازی شب گذشته رئال مادرید و سویا، آربلوا یکی از بازیکنانی بود که برای مصاحبه با خبرنگاران، در میکسدزون برنابئو حاضر شد و به سوالات پاسخ گفت:

صحبت با سیمئونه

به شخصه هیچ مشکلی با سیمئونه ندارم.ما با هم همسایه هستیم و سگ او از سگ های من بزرگتر است. این هم مشکلی نیست. اگر او به تخم مرغ یا نمک نیازی دارد می تواند به خانه من بیاید.

غیبت په په و راموس در دربی

آنچلوتی می تواند شب ها راحت بخوابد چرا که ناچو و واران می توانند جای خالی این دو بازیکن ارزشمند را پر کنند. ناچو بازی به بازی بهتر شده و واران هم مثل همیشه خوب بازی می کند.

کارت زرد مارسلو

امیدوارم کارت زرد او را ببخشند و عدالت در این مورد رعایت شود تا بتواند در دربی بازی کند. اگر اینطور هم نشود مشکلی نیست چرا که بهترین بازیکن جهان را برای بازی مقابل اتلتیکو در اختیار خواهیم داشت (رونالدو).

دربی

در دربی های اخیر نتوانسته ایم بر اتلتیکو غلبه کنیم چرا که آنها بهتر از ما بودند. برای پیروزی بر این تیم به کالدرون خواهیم رفت تا فاصله خودمان را با آنها به 10 برسانیم. پیروزی مقابل سویا اطمینان ما را اضافه تر کرد و می خواهیم با برتری در دربی، فاصله امتیازی خودمان با رقبا را همچنان حفظ کنیم.




1393/11/16 15:15





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 105]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن