تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به خدايى كه جانم در اختيار اوست، وارد بهشت نمى شويد مگر مؤمن شويد و مؤمن نمى شو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819010022




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی: وزیر صنعت انتظارات صنعتگران بنابی را برآورده می‌کند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی:
وزیر صنعت انتظارات صنعتگران بنابی را برآورده می‌کند
مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی گفت: وزیر صنعت انتظارات صنعتگران بنابی را برآورده می‌کند.

خبرگزاری فارس: وزیر صنعت انتظارات صنعتگران بنابی را برآورده می‌کند



به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، محمدعلی عسگری ظهر امروز در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی شهرستان بناب اظهار داشت: رشد سرمایه‌گذاری در شهرستان بناب در سال‌های گذشته به طور قابل ملاحظه‌ای افزایش یافته است. وی افزود: ظرفیت سرمایه‌گذاری به لحاظ امکانات مالی و روحیه بالای کاری به ویژه در امر تولید بسیار بالاست بنابراین شهرک صنعتی موجود پاسخگوی نیاز زمین صنعتی مورد درخواست در این شهرستان نیست و به همین علت طراحی و مطالعه شهرک صنعتی بناب 2 در دستور کار قرار گرفته و 803 هکتار از اراضی روستای «چوپقلو» برای این امر اختصاص داده شده است. عسگری تصریح کرد: شهرک صنعتی بناب در سال 1381 به مرحله واگذاری رسیده و 66 فقره قرارداد با سرمایه‌گذاران منعقد شده که 49 واحد با اشتغالزایی حدود 2 هزار نفر در آن به مرحله بهره‌برداری رسیده که از مجموع واحدهای به بهره‌برداری رسیده 94 درصد فعال (46 واحد) و 6 درصد به صورت غیرفعال (3 واحد) هستند.
وی خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین و اساسی‌ترین مشکلات موجود در این شهرک وجود خط آهن تبریز -مراغه در مسیر دسترسی به شهرک است که به منظور دسترسی به بزرگراه تبریز – میاندوآب و بخش جنوبی شهرک صنعتی واقع در سمت جنوب راه آهن راهی با مشخصات هندسی استاندارد وجود نداشته و تمام دسترسی‌های موجود به صورت غیر امن و همسطح از روی ریل انجام می‌شد. عسگری گفت: برای تامین امنیت ترافیک عبوری شهرک و اجتناب از تصادفات، راه آهن جمهوری اسلامی ایران مجبور به ایجاد سوزن‌بانی در محل گذرگاه همسطح جاده روستایی شده که این امر باعث ایجاد ترافیک و اتلاف وقت می‌شد که امکان تصادف نیز وجود داشت.
وی اضافه کرد: علاوه از این روزانه صدها دستگاه خودرو برای ورود به این شهرک باید فاصله بیش از سه کیلومتری را برای رسیدن به راه دسترسی به شهرک طی می‌کردند که این موضوع باعث تلف شدن وقت و مصرف سوخت و ... می‌شد و با احداث این پل ضمن عبور ترافیک امن از بالای خط آهن فاصله شهرک صنعتی تا جاده 1.5 کیلومتر و شهر بناب  به مقدار 3 کیلومتر کاهش یافته است.
عسگری گفت: برای حل این مشکل و دسترسی آسان و ایمن به شهرک و واحدهای صنعتی لزوم اجرای این طرح احساس و در دستور کار شهرک‌های صنعتی استان قرار گرفت. وی اظهار داشت: این پل به طول 420 متر و عرض 11.4 متر با اعتبار 48 هزار میلیون ریال کارهای اجرایی آن آغاز و شنبه با حضور وزیر صنعت و معدن به بهره‌برداری می‌رسد.
عسگری گفت: عرشه پل از نوع تیر پیش ساخته بتنی با مقطع I شکل در طول پل است، فاصلة تیرهای از یکدیگر برابر با 1.6 متر است.
وی افزود: کوله‌های طرفین از نوع کوله‌های بسته بتن مسلح به ارتفاع حداقل 7 تا 9 متر است.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی گفت: خاکریزی رمپ‌های طرفین برای حذف پاشنه‌های خاکریزی از نوع خاک مسلح ژئوگرید با پوشش نمای بتنی و با مساحت 54 هزار متر مربع است. وی اضافه کرد: سیستم سازه‌ای عرشه پل عبارت است دو دهانه ساده باتیر های بتنی پیش ساخته و دال بتنی درجا به طول 28 متر و عرض 10.4 است. مدیرعامل شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی گفت: سایر پروژه‌های در دست اجرا در این شهرک عبارتند از تکمیل منبع یک هزار متر مکعبی ذخیره آب - تکمیل کارگاه‌های کوچک و احداث ساختمان آتش نشانی به همراه خودرو آتش نشان است که برای این پروژه‌ها مبلغی در حدود 10 میلیارد ریال هزینه شده است. وی خاطرنشان کرد: به مناسبت جشن پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در سی و ششمین بهار، شهرک‌های صنعتی استان شاهد افتتاح و بهره‌برداری از 15 پروژه و طرح عمرانی با اعتبار 200 میلیارد ریالی برای ایجاد و تکمیل زیرساختی شهرک‌های صنعتی خواهیم بود.
انتهای پیام/60002/گ

93/11/16 - 14:58





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 95]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن