تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 27 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن از اندك خدا خشنود مى شود و بسيارش او را ناراحت نمى كند و منافق از اندك خدا نا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801186879




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عضو کمیسیون انرژی مجلس: قطع یارانه پر درآمدها به خاطر حمایت همه جانبه از تولید ملی است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: عضو کمیسیون انرژی مجلس:
قطع یارانه پر درآمدها به خاطر حمایت همه جانبه از تولید ملی است
عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: قطع یارانه پر درآمدها به خاطر حمایت همه جانبه از تولید ملی است.

خبرگزاری فارس: قطع یارانه پر درآمدها به خاطر حمایت همه جانبه از تولید ملی است



به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سید هاشم بنی‌هاشمی ظهر امروز در آئین افتتاحیه دهکده گل ایرانیان که با حضور جمعی از مسئولان استانی و محلی برگزار شده بود، اظهار کرد: حمایت از تولید در راستای پیشرفت و آبادانی هر چه بیشتر ایران در تمامی عرصه‌ها باید صورت پذیرد.
وی با اشاره به قطع یارانه خانواده‌هایی که درآمدی بالای 2 میلیون تومان در ماه دارند، افزود: بدون این شک این صرفه جویی به خواستگاه اصلی آن که همان تولید است رهنمون می‌شود.
نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی به پیشرفت‌های متعدد فرزندان انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف اشاره کرد و گفت: انقلاب از نمونه‌های بارز خودباوری ملت ما بود و سبب تحولی بزرگ درکشور شد.
وی با تاکید بر توجه ویژه به دو مولفه اقتصاد مقاومتی و روحیه جهادی که مورد نظر رهبر معظم انقلاب است، تصریح کرد: در همین زمینه می‌توان به مشارکت ویژه مردم در عرصه‌های مختلف کشور اشاره کرد که یکی از پایه‌های مدیریت جهادی است.
بنی هاشمی با بیان اینکه باید شاخصه‌های دیگر موفقیت در اقتصاد مقاومتی را ببینیم، عنوان کرد: وقتی در جایی مردم وارد می‌شوند و بسترهای لازم را فراهم می‌کنند، مسئولان نیز باید حمایت‌های لازم را از آنها داشته باشند.
وی ادامه داد: به ویژه در فضایی که باید ابتکار، خلاقیت و نوآوری به همراه باشد، اگر حمایت از مردم شکل نگیرد، شاهد اتفاقات خوبی در این عرصه نخواهیم بود.
عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تشریح کرد: در همین راستا فعالیت در حوزه گل و گیاه یکی از موضوعاتی است که می‌تواند در بهبود وضعیت اقتصادی و کشاورزی کشور تاثیرگذار باشد و باید توجه ویژه به آن داشت.
وی با اشاره به شکست خوردن بسیاری از افرادی که وارد این جریان شدند، عنوان کرد: این موضوع به دلیل نبود حمایت مناسب مسئولان از آن صورت گرفت و به همین منظور باید توجه ویژه‌ای به این جریان داشت.
بنی‌هاشمی عرصه کشاورزی را از جمله مهم‌ترین عرصه‌های کشوری دانست و بیان کرد: نمایندگان مجلس نیز با همین نیت در بحث قانونگذاری تمام تلاش خود را برای حمایت از کشاورزان می‌کنند.
گفتنی است، ظهر امروز دهکده گل ایرانیان به عنوان بزرگترین و نخستین نمایشگاه دائمی گل کشور با اعتباری بالغ بر 18 میلیارد تومان مورد بهره‌برداری قرار گرفت. انتهای پیام/3138

93/11/16 - 12:59





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 78]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن