تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):خوش اخلاقى عبادت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819530060




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مشارکت اجتماعي باعث کاهش فاصله بين دولت ها و ملت ها مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۵ بهمن ۱۳۹۳ (۱۶:۱۵ب.ظ)
مشارکت اجتماعي باعث کاهش فاصله بين دولت ها و ملت ها مي شود مديرکل آموزش وپرورش استان خوزستان در گردهمايي مديران مدارس هيأت امنايي وکارشناسان امور شوراهاي ادارات آموزش وپرورش استان خوزستان گفت: مشارکت اجتماعي باعث کاهش فاصله بين دولت ها و ملت ها مي شود.
به گزارش خبرگزاري موج، باحضور دکتر عباسپور مديرکل امور شوراهاي وزارت متبوع گردهمايي مديران مدارس هيأت امنايي وکارشناسان امور شوراهاي ادارات آموزش وپرورش استان خوزستان در دبيرستان شاهد رضوان ناحيه يک اهواز برگزار شد.
در اين گردهمايي، محمد تقي زاده مديرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به اصل مشارکت اجتماعي، همبستگي ملي و توسعه ي پايدار، گفت: مشارکت يکي از شاخص هاي توسعه است و مشارکت اجتماعي باعث کاهش فاصله بين دولت ها و ملت ها مي شود و براي نهادينه شدن اين اصل مهم، بايد همدلي، هم بستگي و هماهنگي وجود داشته باشد.
وي افزود: آموزش و پرورش يک نهاد اجتماعي است و بايد با يک رويکرد اجتماعي اداره شود لذا درگير کردن ذهن مردم و خانواده ها و ذهن مسئولان جامعه نسبت به مشکلات آموزش و پرورش و از گام هاي اساسي براي مشارکت است .
تقي زاده ياد آورشد: محدوديت هاي آموزش و پرورش، صرفا محدوديت هاي مالي و انساني نيست بلکه يکي از محدوديت هاي دستگاه تعليم و تربيت، عدم توسعه تفکّر مشارکت اجتماعي است که در دين مبين اسلام و آموزه هاي ديني نيز به وفور بر آن تأکيد شده است و ما بايد براي فرهنگ سازي بيشتر آن، اهتمام نماييم.
شايان ذکر است، در ادامه اين گردهمايي در خصوص مسائل پرورشي ، آموزشي، مالي، حقوقي و سنجش و ارزشيابي تحصيلي مدارس هيات امنايي بحث و تبادل نظر شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن