تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):وقتى كه برادر دينى‏ات از تو جدا شد، سخنى پشت سر او نگو، مگر اين كه دوست دارى او د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803970440




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گل محمدی: با سه امتیاز به اصفهان بر می‌گردیم |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: گل محمدی: با سه امتیاز به اصفهان بر می‌گردیم
کد خبر: ۴۷۲۷۲۳
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۵ - 04 February 2015


سرمربی ذوب آهن گفت: بازی سختی مقابل راه‌آهن خواهیم داشت و سعی می‌کنیم با ارائه یک بازی روان با سه امتیاز به اصفهان برگردیم.


به گزارش ایسنا، یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از بازی تیمش برابر راه آهن در خصوص بازی فردا (پنجشنبه) گفت: بازی واقعا سختی مقابل این تیم خواهیم داشت. بازیکنان ما با تمام وجود در بازی فردا حاضر خواهند شد. تیم راه آهن جوان است و بازیکنان این تیم دوندگی بالایی دارند و در کار دفاعی خوب عمل می‌کنند. بازی فردا برای ما از اهمیت زیادی برخوردار است، چرا که دوست داریم به رده‌های بالاتر جدول صعود کنیم.


وی درباره شرایط تیمش بعد از برد هفته گذشته برابر پرسپولیس، تصریح کرد: بعد از این برد شیرین در شرایط خوبی قرار داریم و بازیکن محروم و مصدومی نداریم. همه بازیکنان آماده اند تا بازی خوبی مقابل راه آهن انجام دهند. در هر پست دو بازیکن خوب در اختیار داریم و دستمان برای چیدمان ترکیب باز است. امیدوارم با یک بازی خوب و روان و کسب نتیجه‌ خوب به اصفهان برگردیم.


وی درباره تعطیلی طولانی بین دو نیم فصل ادامه داد: در اواخر نیم فصل اول روند بازی‌های ما رو به رشد بود گرچه در اوایل تغییرات زیادی داشتیم و بازیکنان خوبی نیز وارد تیم شدند اما در نیم فصل اول از نظر داوری کمی اذیت شدیم و کم کم بازیکنان به هماهنگی رسیدند و توانستیم به فینال جام حذفی راه پیدا کنیم و سه تیم لیگ برتری را نیز شکست دهیم اما بعد از این تعطیلات طولانی همه تیم‌ها طبعا کمی افت می‌کنند اما با توجه به این که ما در این تعطیلات دست به بدنسازی سنگینی نزدیم و بیشتر بر روی تمرینات تاکتیکی و تکنیکی کار کردیم بنابراین بازیکنان ما زیاد خسته نشدند.


گل محمدی خاطر نشان کرد: اکثر تیم‌ها در این دوره بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ کار کردند و بدنسازی‌های سختی انجام دادند که موجب خستگی بازیکنان آنها شد و شروع زود هنگام بازی‌ها برای ما و اکثر تیم‌ها غیر منتظره بود اما ما دلیلی برای بدنسازی سخت نداشتیم و بازیکنان‌مان آماده بودند. با این حال ما نیز از شروع زود هنگام بازی‌ها راضی نبودیم، چرا که در این دوره بازی‌های تدارکاتی در نظر گرفته بودیم که به علت شروع زود هنگام بازی‌ها یکی از بازی‌های تدارکاتی ما لغو شد.


سرمربی ذوب آهن درباره همکاری با تیم ملی امید گفت: دو بازیکن ما یعنی احسان پهلوان و صائب محبی به اضافه یکی از آنالیزورهای ما در تیم ملی امید هستند که امیدواریم بعد از اردوی تیم ملی به موقع به تیم ما اضافه شوند. ما همواره سعی کرده‌ایم با تیم ملی امید همکاری و تعامل داشته باشیم اما امیدوارم که در آینده این تعامل دو طرفه باشد. با توجه به این که بازی‌ها در نیم فصل دوم زودتر از این موعد آغاز شد انتظار داشتیم بازیکنان ما از اردوی ترکیه یکی، دو روز زودتر برگردند اما این اتفاق رخ نداد. با این حال ما با همه وجود با تیم ملی امید همکاری خواهیم کرد چرا که در این زمینه بیشتر نگاه ملی داریم و به منافع ملی اهمیت می دهیم و هر کمکی که از دستمان بر بیاید انجام خواهیم داد.


گل محمدی درباره استراتژی خود برای بازی‌های این فصل گفت: با توجه به شرایط سال‌های قبل ذوب آهن حضور در نیمه بالای جدول برای ما ایده‌آل است و تمرکز ما بیشتر بر روی بازی فینال جام حذفی است و سعی می‌کنیم نفرات تیم را برای این بازی مهم آماده نگه داریم.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن