تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):تا مى‏توانى بكوش كه صبح و شب در قلبت (حتّى) قصد فريب و نيرنگ كسى نباشد؛ چرا كه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814795466




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کفاشيان: کي‌روش مشکل مالياتي ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: کفاشیان: کی‌روش مشکل مالیاتی ندارد
رئيس فدارسيون فوتبال از ادامه همکاري کي روش با تيم ملي فوتبال ايران خبر داد.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، علی کفاشیان در حاشیه دیدار با معاون سیاسی و امنیتی استاندار خراسان شمالی در جمع خبرنگاران، در خصوص وضعیت سرمربی تیم ملی فوتبال کشور اظهار کرد: قراردادی که با کی روش بعد از جام جهانی منعقد شد، چهارساله است که یکی از بخش های آن جام ملت‌ها بود.

وی افزود: کی‌روش برای ادامه کار و اجرای مأموریت بعدی، آمادگی برای جام جهانی، ‌فراهم کردن برخی امکانات را شامل برگزاری اردوها و بازی‌های خوب و تأمین زمین مناسب را مطرح کرده است.

کفاشیان گفت: در صورتی که این امکانات فراهم شود، کی‌روش به‌طور قطع همکاری خود را با تیم ملی فوتبال ادامه خواهد داد. در حال حاضر وجود این امکانات ضعیف بوده و به‌طور کامل فراهم نشده است اما تلاش می شود تا درخواست‌های کی روش تحقق یابد.

کفاشیان با ذکر این که چمن‌های زمین‌های فوتبال نیاز به اصلاح دارد،عنوان کرد: یکی از گلایه‌های کی روش، نامناسب بودن چمن‌های زمین‌های فوتبال است.

وی خاطر نشان کرد: کی‌روش 25 روز دیگر به ایران بازمی‌گردد تا تیم ملی را برای رقابت با تیم ملی شیلی و سوئد در فروردین‌ماه آماده سازد.

کفاشیان یادآور شد: این فدراسیون مالیات تمامی مربیان خارجی را پرداخت کرده و مشکل مالیاتی برای مربیان خارجی وجود ندارد.

کفاشیان با بیان این که تیم ملی امید در اولویت‌های فدراسیون فوتبال قرار دارد،خاطرنشان کرد: باید آمادگی لازم برای تیم ملی فوتبال به‌منظور حضور در مسابقات و رقابت با 40 کشور آسیایی برای راهیابی به جام جهانی را فراهم کنیم.

وی درباره وضعیت بدهی باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس گفت: هر ورزشکار و باشگاهی باید بدهی خود به مالیات را بپردازد، این‌یک تکلیف است و اکنون بیشتر باشگاه‌های کشور به ورزشکاران و نیز مالیات بدهکارند.

کفاشیان درباره وضعیت خود در فدراسیون فوتبال نیز گفت: هنوز نامزدی من در انتخابات سال آینده فدراسیون قطعی نیست اما در یک سال باقیمانده تا انتخابات دور جدید، تلاش دارم تا خدمت بهتر را انجام دهم.



1393/11/15 14:09





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن