تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دانش پيشواى عمل و عمل پيرو آن است. به خوشبختان دانش الهام مى‏شود و بدبختان از آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819426369




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

با حضور وزیر صنعت و معدن انجام می‌شود بهره‌برداری از تولید محصولات آلیاژی در مجتمع فولاد صنعت بناب


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: با حضور وزیر صنعت و معدن انجام می‌شود
بهره‌برداری از تولید محصولات آلیاژی در مجتمع فولاد صنعت بناب
مدیر روابط عمومی مجتمع فولاد صنعت شهرستان بناب گفت: رو شنبه همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر با حضور وزیرصنعت، معدن و تجارت بهره‌برداری از طرح تولید فولاد آلیاژی مجتمع فولاد صنعت بناب در آذربایجان‌شرقی آغاز می‌شود.

خبرگزاری فارس: بهره‌برداری از تولید محصولات آلیاژی در مجتمع فولاد صنعت بناب



نورالله خیری  امروز در گفت‌گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: با آغاز به کاراین طرح در مجتمع فولاد صنعت بناب 12 تا 14 هزار تن فولاد آلیاژی به صورت ماهیانه تولید می‌شود که در صورت نیاز بازار قابل افزایش به 30 هزارتن خواهد بود.
وی تصریح کرد: مجتمع فولاد صنعت بناب از چندین شرکت بزرگ فولادی شامل کارخانجات ذوب و نورد با هدف فعالیت‌های گوناگون در زمینه صنعت فولاد تشکیل شده است.
مدیر روابط عمومی مجتمع فولاد صنعت بناب خاطرنشان کرد: این مجتمع فعالیت خود را از اواخر سال 1383 در زمینی به وسعت 140 هکتار در شهرک صنعتی بناب و با امکانات زیربنایی ایده‌آل اعم از دسترسی به جاده اصلی، خط آهن، نیروگاه برق، خطوط انتقال گاز و آب آغاز کرد.
خیری بیان کرد: در حال حاضر این مجتمع محصولات آلیاژی شمش و مقاطع میلگردهای ساختمانی در اندازه های مختلف با کیفیتهای A2 و A3 ، تیرآهن، نبشی و ناودانی در هفت خط نورد و 2 خط ذوب القایی و قوس تولید می‌کند.
وی با اشاره به ظرفیت اسمی این مجتمع تولیدی گفت: در بخش نورد گرم مقاطع فولادی میزان تولید 2 میلیون و 500 هزار تن و در بخش ذوب و ریخته گری 800 هزارتن شمش فولادی در سال است که در بخش خصوصی مقام اول و در میان کل تولیدکنندگان فولاد اعم از خصوصی و دولتی در بخش نورد مقاطع گرد سنگین و نیمه سنگین مقام دوم را داراست.
مدیر روابط عمومی مجتمع فولاد صنعت بناب تصریح کرد: همت جهادی مدیران و پرسنل خدوم این مجتمع در سالی که از سوی مقام معظم رهبری بنام«سال فرهنگ و اقتصاد با عزم ملی و مدیریت جهادی» مزین شده است، ستونی است؛ زیرا با تلاش شبانه روزی و بی دریغ خود توانسته اند در کوتاهترین زمان و با دانش بومی تولید فولاد آلیاژی را به مرحله عمل برسانند.
خیری گفت: مجتمع فولاد صنعت بناب می تواند با داشتن متخصصان بومی و اکثر پارامترهای مورد نیاز یک فولادساز موفق در زمینه های فولاد آلیاژی سهم قابل قبولی از تولید فولاد کشور را به خود اختصاص دهد و همچنین نقش مؤثری در زمینه کاهش واردات مواد اولیه آلیاژی را ایفا کرده و درآمدهای ارزی بسیار زیادی را نیز برای کشور و منطقه به ارمغان بیاورد.
مجتمع فولاد صنعت بناب توانست در سال 1391 با دارابودن پیشرفته‌ترین تجهیزات و ابزارآلات آزمایشگاهی و همچنین جذب منابع انسانی متخصص محصولات خود را بطور مستمر تحت کنترل قرارداده و در این ارتباط موفق به دریافت گواهینامه علامت استاندارد برای کلیه تولیدات خود از مؤسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران و همچنین گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت شود.
محصولات آلیاژی در صنایع مختلف قابل رقابت با محصولات خارجی دقیقاً مطابق استاندارهای معتبر ملی و بین المللی می باشد و تولید محصولات آلیاژی در این مجتمع بصورت غیرمستقیم تأثیر مثبت و نقش بسزایی در افزایش میزان اشتغال در منطقه را به دنبال دارد.
شایان ذکر است، محصولات آلیاژی این مجتمع در منطقه شمال غرب کشور برای اولین بار تولید می‌شود و با توجه به ظرفیت بالای واحدهای قطعه سازی در استان آذربایجان‌شرقی می‌تواند کمک شایانی در تأمین مواد اولیه این واحدها باشد. انتهای پیام/60002
 

93/11/15 - 14:38





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن