تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين اعمال، خداشناسى است، زيرا با وجود علم و معرفت، عمل، كم يا زياد تو را سود مى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820394399




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همزمان با دهه فجريک واحد آموزشي متوسطه در سمنان افتتاح شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۵ بهمن ۱۳۹۳ (۱۳:۸ب.ظ)
همزمان با دهه فجريک واحد آموزشي متوسطه در سمنان افتتاح شد همزمان با سومين روز از دهه فجر، بهره برداري از يک واحد آموزشي متوسطه در مسکن مهر سمنان آغاز شد.
به گزارش خبرگزاري موج، ˈابوالفضل دربانيˈ در اين آيين با اشاره به ايمن سازي تجهيزات گرمايشي 141 مدرسه در استان سمنان، افزود: در قالب 36 پروژه، 146 کلاس درس با اعتباري حدود 170 ميليارد ريال افتتاح مي شود.
استاندار سمنان در آيين افتتاح اين پروژه ها که در دبيرستان دخترانه حجاب در شهرک مسکن مهر سمنان برگزار شد، گفت: سلاح جوانان امروز براي مقابله با دشمن علم، انديشه و کارآفريني است.
«محمد وکيلي» با بيان اينکه استقلال فعلي ايران نتيجه تحقق شعارهاي دوران انقلاب اسلامي است، تصريح کرد: بسياري از افراد توانمند علمي ايران اسلامي در سازمان هاي معتبر جهاني در کشور آمريکا اعتبار دارند و فعال هستند.
استاندار سمنان تاکيد کرد: مهمترين سرمايه هرکشور منابع انساني آن است که براي تربيت، علم آموزي و آماده کردن آنها براي مديريت کشور در آينده، در نظام تعليم و تربيت بايد تلاش شود.
رييس اداره آموزش و پرورش شهرستان سمنان نيز تعداد دانش آموزان اين شهرستان را 32 هزار و 261 نفر عنوان و خاطرنشان کرد: يک سوم از جمعيت دانش آموزي استان، در شهرستان سمنان قرار دارند که نيازمند توجه ويژه است.
«سعيد رضايي» با اشاره به تحصيل يک هزار و 800 دانش آموز در سه واحد آموزشي در مسکن مهر سمنان، اضافه کرد: با توجه به جمعيت دانش آموزي قابل توجه در اين شهرک، در سال تحصيلي آينده، دبيرستان دخترانه شهرک مهر سمنان، به ناچار، دو نوبته مي شود.
سومين روز از دهه فجر امسال، روز انقلاب اسلامي، جوانان، هويت ملي، علم و فناوري نامگذاري شده است و پروژه هاي نوسازي، توسعه و تجهير مدارس کشور، به صورت همزمان توسط رييس جمهوري، افتتاح شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن