تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):کم گویی ، حکمت بزرگی است ، بر شما باد به خموشی که آسایش نیکو و سبکباری و سبب تخفی...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819469424




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رشد 59 درصدي صادرات و واردات کالا در بندر قشم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۵ بهمن ۱۳۹۳ (۱۰:۱۸ق.ظ)
رشد 59 درصدي صادرات و واردات کالا در بندر قشم مدير اداره بنادر و دريانوردي قشم از ثبت حدود 11 ميليون نفر - سفر در بنادر جزيره عجايب هفتگانه خليج فارس طي 10 ماه اخير خبر داد و گفت: اين رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته، 11 درصد رشد داشته است.
به گزارش خبرگزاري موج، سيد باقر موسوي، مدير اداره بنادر و دريانوردي قشم طي نشستي ضمن تشريح تازه‌ترين آمار و اطلاعات مربوط به عملکرد بنادر تحت مديريت خود در بخش‌هاي کالا و مسافر طي ده‌ماهه سال جاري، اظهار کرد: در ده‌ماهه سال جاري، تخليه و بارگيري شش ميليون و 681 هزار تن کالاي نفتي و غيرنفتي در اين جزيره به انجام رسيد که مقايسه اين رقم با مدت‌زمان مشابه سال گذشته آن نشانگر رشد دو درصدي است.
مدير اداره بنادر و دريانوردي اضافه کرد: از ابتداي سال، ده ميليون و 932 هزار و 603 نفر - سفر در بنادر قشم به ثبت رسيد که با 11 درصد افزايش نسبت به سال قبل در صدر جدول آمار مسافرت‌هاي دريايي قرار دارد.
وي اضافه کرد: طي همين مدت، جابجايي يک‌ميليون و 600 هزار دستگاه خودرو به‌وسيله شناورهاي لندينگ کرافت از طريق بنادر لافت و پهل در جزيره قشم نيز به انجام رسيد.
وي همچنين از انجام تخليه و بارگيري 18 هزار و 59 TEU کانتينر در ده‌ماهه سال جاري در بنادر بهمن و کاوه قشم و رشد 126 درصدي اين عمليات طي مدت يادشده در مقايسه با دوره مشابه سال گذشته آن خبر داد.
مدير اداره بنادر و دريانوردي قشم حجم عمليات کاپوتاژ در اين بنادر طي ده‌ماهه سال جاري را شش ميليون و 194 هزار تن در بخش مواد غيرنفتي و 139 هزار تن در بخش مواد نفتي اعلام کرد که در بخش نفتي 14 درصد افزايش دارد.
وي ادامه داد: از اين ميزان، سهم عمليات مربوط به صادرات و واردات کالا 337 هزار تن مي‌باشد که در مقايسه با حجم عمليات مدت مشابه سال گذشته، درزمينهٔ صادرات 84 درصد و در زمينهٔ واردات 46 درصد افزايش داشته است.
موسوي در بخش پاياني اظهارات خود از رشد 44 درصدي تردد شناورها در مسيرهاي دريايي منتهي به بنادر اين جزيره خبر داد و گفت: طي ده‌ماهه سال جاري، تردد بيش از 130 هزار و 351 فروند شناور به جزيره قشم به ثبت رسيد که از اين ميزان، 310 فروند شناور بالاي يک هزار تن بوده است.
مدير اداره بنادر و دريانوردي قشم در پايان اضافه کرد: از اين تعداد، 61 هزار و 6 فروند شناور باري و 69 هزار و 345 فروند شناور مسافري بوده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن