تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):بنده به ايمان ناب نرسد، مگر آن كه شوخى و دروغ را ترك گويد و مجادله (بگومگو) را رها كن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802958331




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اسکوچیچ:‌فوتبال ایران نباید وابسته به کروش باشد/اصلاً به قهرمانی فکر نمی‌کنم


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


اسکوچیچ:‌فوتبال ایران نباید وابسته به کروش باشد/اصلاً به قهرمانی فکر نمی‌کنم ورزش > لیگ برتر - سرمربی فولاد خوزستان می گویدخیلی سخت است که در این شرایط بخواهد درباره قهرمان فوتبال ایران حرف بزند.

امیر حسین اعظمی:فولاد خوزستان امسال با مشکلات متعددی مواجه شد ولی آنها با دراگان اسکوچیچ همچنان سرپا ایستاده‌اند. فولاد امسال هم جزو مدعیان جدی قهرما نی است، هرچند که دراگان تأکید می‌کند از حالا به فکر قهرمانی نیست و نمی‌خواهد در این خصوص صحبت کند.  خيلي‌ها معتقدند شما به ‌عنوان سرمربي فولاد نقش مهمي در موفقيت‌هاي اين تيم در فصل جاري داشتيد. نظر خودتان چيست؟
همه ما تجربه خيلي سختي را پشت ‌سر گذاشتيم. هيچ‌كس نمي‌تواند تصور كند كه يك باشگاه در طول فصل بازيكنانش را اين‌طور از دست بدهد، آن هم در حالي كه ما روي همه آنها برنامه‌ريزي كرده بوديم. مهره‌هاي تأثيرگذاري را از دست داديم، ولي توانستيم با درايت كادرفني، بازيكنان خوبي را جايگزين كنيم. من، همكاران بسيار خوبي دارم و مي‌توانيم در كنار هم به موفقيت برسيم. شما يك مربي آرام هستيد و زياد دوست نداريد در رسانه‌ها يا در اتفاقات حاشيه‌اي حضور داشته باشيد؟
من روي كارم تمركز مي‌كنم چون وظيفه‌ام همين است. مسائل حاشيه‌اي چيزي نيست كه بخواهم خودم را درگير آنها كنم. من به‌ عنوان سرمربي فولاد بايد وظيفه‌ام را انجام بدهم و روي كارم تمركز داشته باشم. به نظر شما شانس فولاد براي قهرماني چقدر است؟
من الان اصلاً به قهرماني فكر نمي‌كنم. ما تيم خيلي خوبي داريم ولي تعداد بازيكنان فولاد كم است. ما روي نيمكت بازيكن نداريم و من هميشه سعي مي‌كنم نواقص را برطرف كنم. با اين حال ما هيچ‌وقت نااميد نشديم و اميدوارم با حمايت هواداران خوب فولاد نتايج خوبي بگيريم. به نظر شما كيفيت فني بازي‌هاي ليگ‌برتر نسبت به فصل گذشته پيشرفت داشته است؟
من فكر مي‌كنم همه چيز در اين مورد مانند فصل گذشته است و چيزي تغيير نكرده است. كار كردن در اهواز چه فرقي با انزلي دارد؟
دو نوع فشار متفاوت را احساس مي‌كنيم. من در انزلي شرايط راحتي براي كار كردن نداشتم ولي اينجا امكانات خيلي بهتر است. طبيعتاً توقعات بالا رفته ولي متأسفانه مشكلاتي وجود دارد كه من به آن اشاره كردم. بازي‌هاي تيم‌ملي را در جام ‌ملت‌ها ديديد؟
بله. عملكرد ايران چطور بود؟
من معتقدم اگر ايران مهرداد پولادي را در بازي با عراق از دست نمي‌داد، شايد سرنوشت متفاوتي پيدا مي‌كرد. به نظر من تيم‌ملي ايران بدشانسي آورد. آيا ايران در حد و اندازه قهرماني در آسيا بود؟
خيلي سخت است بخواهيم از قهرماني ايران حرف بزنيم ولي به نظر من ايران مي‌توانست جزو چهار تيم ‌برتر آسيا باشد. خيلي‌ها ازجمله مسئولان فدراسيون فوتبال يا برخي كارشناسان معتقدند كه كروش بايد جدا از مربيگري در تيم‌ملي، برخي مشكلات فوتبال ايران را برطرف كند. نظر شما چيست؟
مشكلات فوتبال ايران عميق‌تر از آن است كه بخواهيم چنين ديدگاهي داشته باشيم. بايد به اين مشكلات و حل آنها نگاهي منطقي داشت. بايد تغييرات گسترده‌اي در باشگاه‌ها، فوتبال پايه، امكانات و خيلي چيزهاي ديگر صورت بگيرد. كروش ناجي همه مشكلات فوتبال ايران نيست. در ضمن او فقط بر اساس داشته‌هايش برنامه‌ريزي كرد و فكر مي‌كنم عملكرد مناسبي داشت. خيلي‌ها از سبك دفاعي كروش و تفكرات او انتقاد كردند. نظر شما چيست؟
من به‌ عنوان يك مربي نبايد در اين خصوص صحبت كنم. صحبت كردن در اين زمينه بستگي به برنامه‌ريزي فدراسيون دارد. بايد ديد اهداف فدراسيون و خواسته‌هايش از كروش چه بوده است. با اين حال باز هم مي‌گويم كه اين مربي با توجه به داشته‌هايش عملكرد خوبي داشت.   251 41

کلید واژه ها: دراگان اسکوچیچ - فولاد خوزستان -




چهارشنبه 15 بهمن 1393 - 10:53:43





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 109]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن