تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كسى كه بهره‏اى از دانش ندارد معنا ندارد كه ديگران او را سعادتمند بدانند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804084687




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هيچ اختلافي بر سر انتخاب عباسي وجود نداشت


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: هیچ اختلافی بر سر انتخاب عباسی وجود نداشت
رئيس هيات مديره باشگاه تراکتورسازي گفت: با توجه به اينکه تيم نتايج ضعيفي نسبت به اوسط فصل در هفته‌هاي گذشته کسب کرده است، هيات مديره آقاي عباسي را موظف کرد تا هم از عملکرد سرمربي و هم از عملکرد تيم فني همراه سرمربي يک گزارش کامل و جامع بگيرد.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از آناج، در مورد مصوبات جلسه امروز هیات مدیره و اینکه آیا اختلافی در اعضای هیات مدیره برای انتخاب آقای عباسی وجود داشت و خود شخص وی نیز با پذیرش این مسئولیت مخالفت می کردند، اظهار داشت: آقای عباسی با رای قاطع برای تصدی مسئولیت مدیرعاملی باشگاه انتخاب شدند و اختلافی هم وجود نداشت. ضمن اینکه قرار نیست که اعضای هیات مدیره همگی یکدست موافق حضور یک نفر خاص باشند، خوب طبیعت کار اینجور است و اگر همه موافق بودند که رای گیری انجام نمی شد. رای گیری به این خاطر است که رای‌ها و نظرات مختلف داده شود.

وی اضافه کرد: در جلسه امروز، هیات مدیره برنامه های آقای عباسی را شنیدند که بر اساس آن به اعتقاد کل اعضا بهترین گزینه در حال حاضر برای مدیرعاملی تراکتورسازان عباسی است.

وی با تکذیب شایعه مخالفت شخص عباسی با پذیرش مسئولیت مدیرعاملی، گفت: همه این مسائل شایعه‌ای بیش نیست. عده‌ای می‌خواهند با این کارها حاشیه سازی کنند. بحث اینجاست که مدیرعامل باید به طور قاطع انتخاب شود که آقای عباسی نیز با رای قاطع اعضا انتخاب شدند.

وی در خصوص برنامه‌های ارائه شده از سوی مدیرعامل جدید اظهار داشت: اقداماتی که وی تاکنون انجام داده اند در راستای تقویت تیم بوده است. در بحث های فنی نیز تلاش زیادی کرده‌اند. همچنین علاوه بر توجه به تیم فوتبال، توجه بر تیم های پایه نیز در برنامه دارند، همچنین توجه به سایر رشته های ورزشی باشگاه.

وی با بیان اینکه تلاش می‌کنیم با کارهای اقتصادی و اسپانسری تیم را به سوی خود کفایی ببریم تا مجبور نباشیم همیشه به دنبال پول باشیم، افزود: اعضای هیات مدیره پس از اینکه سیاست گذاری کنند و کار کارشناسی انجام دهند، باید وقت عمده خود را صرف تامین هزینه‌ها بکنند. هزینه‌هایی که در فوتبال ما میلیاردی است. الان بالغ بر بالای 15 میلیارد تومان از ابتدای فصل برای باشگاه تراکتورسازی هزینه شده است شوخی نیست و در این وضع بد مالی کشور نیز تهیه کردن چنین مبالغی خودش یک پروژه بزرگ است.

کریمیان تصریح کرد: عباسی با توجه به مسئولیت های قبلی که داشت کلا فردی با تجربه است و انشالله به خوبی و به نحو احسن خواهد توانست مجموعه را مدیریت کند.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از مصوباتی که در هیات مدیره انجام می شود در راستای تقویت ساختار و سازمان باشگاه است در ادامه اهداف باشگاه را برشمرد و تشریح کرد: باید اولا نظامند حرکت کنیم، دوم برنامه محور و سوم اینکه علاوه بر مسائل ورزشی به مسائل فرهنگی باشگاه نیز توجه کنیم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: اسم باشگاه فرهنگی ورزشی است اما متاسفانه به مسائل فرهنگی توجه نمی‌شود که روی این مسائل نیز باید توجه زیادی صورت بگیرد.

وی ادامه داد: علاوه بر این موارد باید تمامی اقدامات بر اساس آیین نامه‌ها، بخش نامه‌ها و قوانین و مقررات باشد بصورتی که از چارچوب های قانونی تخطی نکنیم، تخطی‌ها و قانون شکنی‌هایی که در فوتبال ما زیاد مشاهده شده است.

رئیس هیات مدیره باشگاه تراکتورسازی گفت: در بحث‌های فنی نیز با توجه به اینکه تیم نتایج ضعیفی نسبت به اوسط فصل در هفته‌های گذشته کسب کرده است، هیات مدیره آقای عباسی را موظف کرد تا هم از عملکرد سرمربی و هم از عملکرد تیم فنی همراه سرمربی یک گزارش کامل و جامع بگیرد تا در جلسه بعدی مطرح شود. البته سرمربی تیم نیز باید در قبال این نتایج پاسخگو باشد.

وی در پایان با بیان اینکه دو پیام مهم برای هواداران تراکتور دارد، تصریح کرد: پیام اولم این است که بالاخره هم اکنون در جهت پشتیبانی و حفظ انسجام و جلوگیری از شایعات و حواشی و ناهماهنگی، همگی باید یکدست تلاش کنیم. تیم الان در مقطع حساسی قرار دارد و از اول اسفند نیز بازی‌های آسیایی شروع خواهد شد.

کریمیان بیان داشت: برای اینکه تیم را با جدیت و تمام توان به میدان بفرستیم، هم مساعدت مسئولین استانی نیاز است و هم رسانه ها و همراهی آن ها، که به دور از جوسازی و تشنج به حمایت از تیم بپردازند و همچنین هواداران. هوادارانی که همیشه پشتیبان واقعی تیم بوده اند باید از این به بعد نیز از تیم خود بطور محکم پشتیبانی کنند. در غیر این صورت اگر بنشینیم شایعات را زیاد کنیم، تشنج در اطراف تیم را افزایش دهیم، وحدت و انسجام تیم را به هم بزنیم و حاشیه سازی کنیم با این کارها اولین آسیبش به تیم وارد خواهد شد که هیچ یک از اعضا راضی به این کار نمی‌شوند و همگی می‌خواهیم که تیم با افتخار در سطح ایران و آسیا افتخار آفرینی کند.

وی ادامه داد: توصیه دوم یا پیام دومی که دارم این است که بعضی ها معتقدند که مدیرعامل باید حتما بومی باشد. اصلا اینجور نیست، در فوتبال حرفه ای بحث بومی و غیر بومی مطرح نیست که اگر اینجوری باشد پس چرا از بازیکنان خارجی استفاده می کنیم یا همینطور سرمربی خارجی می آوریم. پس اولا مسئله بومی و غیر بومی مطرح نیست. دوما زمانی که در مجموعه ما مدیرانی انتخاب می شوند برا اینکه بررسی شوند که کدمیک می توانند مدیرعامل شوند یا خیر؛ ما در این موارد توانمندی های مدیرعامل را در نظر میگیریم. در شرایط مساوی اولویت اول مدیر بومی است ولی وقتی که بین توانمندی‌ها فاصله وجود دارد، ضرورتی ندارد که حتما مدیر بومی انتخاب شود. ما باید از بهترین مدیرعامل استفاده کنیم و همچنین بهترین سرمربی.

کریمیان تصریح کرد: من با جدیت می‌گویم که هیچ وقت در جلسات هیات مدیره تراکتورسازی به این اندازه بحث‌های کارشناسی صورت نگرفته و این جلسات به این صورت مرتب برگزار نشده است. هفته گذشته ما در تبریز جلسه داشتیم و امروز نیز در تهران هستیم و جلسه را در تهران برگزار کردیم. یعنی اینکه حداقل هر 15 روز یکبار به صورت مشروح حداقل 3 تا 6 ساعت جلسه برگزار کرده‌ایم تا بهترین زمینه را فراهم کنیم تا کارها به خوبی پیش برود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: سپاه نیز محکم و استوار کما فی السابق از باشگاه پشتیبانی کامل می کند و امیدوارم که مردم نیز کمک کنند و همچنین خداوند متعالی نیز عنایت کنند تا با این زحمات، انشالله تیم ما نیز از جایگاه مناسب در کشور و حتی آسیا برخوردار باشد.



1393/11/15 09:35





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن