تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تکمیل روزه به پرداخت زکاة یعنى فطره است، همچنان که صلوات بر پیامبر (ص) کمال نماز ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820227453




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مرگ رضا به خاطر سماجت برای خرید خانه قدیمی


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:


بنگاه دار اعتراف کرد؛
مرگ رضا به خاطر سماجت برای خرید خانه قدیمی
فروش خانه خیالی کافی بود تا جنایتی تلخ رقم بخورد و یک مرد در برابر محکومیت اعدام قرار گیرد.



  به گزارش سرویس حوادث جام نیوز به نقل از ایران، ساعت 11 ظهر 7 مردادماه سال‌جاری رهگذران با مرد نیمه‌جانی روی پل عابرپیاده خیابان دماوند روبه‌رو شدند و خیلی زود با پلیس و امدادگران اورژانس تماس گرفتند. بدین‌ترتیب مأموران و امدادگران در محل حاضر شدند و این مرد را به بیمارستان تهرانپارس انتقال دادند که در همان اقدامات ابتدایی پزشکان مشخص شد مرد نیمه‌جان به کام مرگ فرو رفته است.
کارآگاهان جنایی تهران در گام نخست سراغ خانواده «رضا» رفته و مشخص شد قربانی جنایت روز حادثه برای پرداخت پول و به نام کردن سند خانه با مردی به‌نام «مجید» در یک بنگاه مسکن قرار ملاقات داشته است.
مأموران در این مرحله پی بردند که از قربانی جنایت 43 میلیون تومان، مبایعه‌نامه و سند سه برگی به سرقت رفته است و این اطلاعات کافی بود تا فرضیه قاتل بودن مرد بنگاهدار پررنگ شود.
تیم پلیسی در این مرحله سراغ مجید رفته و وی که با اطلاع از مرگ رضا ابتدا خود را بی‌گناه معرفی کرد در بازجویی‌های پلیسی لب به اعتراف باز کرد.
مجید و پسرخاله‌اش به‌نام معین روز 27 آبان‌ماه سال 91 دستگیر شدند.
در دادگاه
ساعت 12 ظهر دیروز 13 بهمن‌ماه جلسه رسیدگی به پرونده جنایت روی پل عابرپیاده خیابان دماوند در شعبه 74 دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی عبداللهی برگزار شد. ابتدا خانواده رضا پشت تریبون قرار گرفتند و همگی خواستار قصاص قاتل پدرشان شدند. سپس مجید برای دفاع پیش‌روی پنج قاضی عالیرتبه قرار گرفت و گفت: رضا مشتری بنگاهمان بود و چندبار با هم خرید و فروش کردیم تا اینکه یک خانه برای فروش به وی معرفی کردم. پس از مدتی رضا تصمیم به خرید خانه قدیمی گرفت و زمانی که خواستم با صاحبخانه قرار ملاقات بگذارم متوجه شدم خانه از سوی بنگاه دیگری به فروش رسیده است.
وی افزود: تصمیم گرفتم دوستم به نام «بابک» را به عنوان فروشنده خانه در نقشه کلاهبرداری بازی دهم و در جلسه ملاقات 20 میلیون تومان از رضا گرفتیم و مبایعه‌نامه‌ای تنظیم کردیم و در آن نوشتیم هر کس در صورت فسخ قرارداد باید 10 میلیون تومان به طرف مقابل پرداخت کند.
مجید ادامه داد: تصمیم داشتم با این 20 میلیون تومان کار کنم و پس از مدتی این معامله را فسخ کنم و با پرداخت پول کمی، رضایت رضا را بگیرم اما رضا بعد از چند ماه وقتی شنید قرارداد فسخ شده اعتراض کرد و گفت خانه را می‌خواهد و باید همه ضرر آن پرداخت شود.
وی گفت: در این مرحله تصمیم گرفتم مبایعه‌نامه را بدزدم و در این سرقت از پسرخاله‌ام معین کمک خواستم.
روز حادثه با رضا قرار گذاشتم و به بهانه اینکه به دفترخانه برویم زمانی که روی پل عابرپیاده رفتیم معین از جهت مخالف به سمت ما آمد و زمانی که به ما رسید با چوب ضربه‌ای به سر رضا زد اما وی روی زمین نیفتاد که در این مرحله من چوب دستی را گرفتم و ضربه دیگری به سر و پهلوی رضا زدم و زمانی که وی زمین افتاد مبایعه نامه، شناسنامه و سند را از جیبش برداشتیم و فرار کردیم.
وی در پایان گفت: ما هیچ پولی همراه رضا ندیدیم و این اتهام را قبول نداریم و اصلاً قصد کشتن رضا را نداشتم.
سپس معین پشت تریبون دفاع قرار گرفت و با تأیید حرف‌های پسرخاله‌اش گفت: ما قصد کشتن نداشتیم و فقط می‌خواستیم با سرقت مبایعه‌نامه رضا را مجبور به پس گرفتن همان 20 میلیون تومان کنیم تا نتواند از مجید شکایت کند. بنابر این گزارش، قاضی عبداللهی و چهار قاضی مستشار دیگر پس از شنیدن اظهارات دو متهم برای صدور حکم نهایی وارد شور شدند.   2007  



۱۵/۱۱/۱۳۹۳ - ۰۶:۳۰




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 74]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن