تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):هر كس در هيچ كارى به مردم اميد نبندد و همه كارهاى خود را به خداى عزوجل واگذارد، خداو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820003556




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جشن انقلاب با حضور بيش از يک‌هزار معلول در استان قم برگزار مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۴ بهمن ۱۳۹۳ (۱۹:۹ب.ظ)
مديرکل بهزيستي استان قم: جشن انقلاب با حضور بيش از يک‌هزار معلول در استان قم برگزار مي‌شود مديرکل بهزيستي استان قم گفت: بيش از يک‌هزار معلول در استان قم پيروزي انقلاب را جشن مي‌گيرند.
به گزارش خبر گزاري موج ازقم ،مديرکل بهزيستي استان قم در گفت‌وگو با خبرنگار ما با تبيين برنامه‌هاي اداره کل بهزيستي استان قم در گراميداشت دهه مبارک فجر اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ريزي‌هاي انجام شده در روز 12 بهمن ماه در تمام مهدهاي کودک‌ زير مجموعه اداره کل بهزيستي استان قم جشن انقلاب برگزار شد.
وي با اشاره به برگزاري برنامه‌هاي فرهنگي و اجتماعي در روزهاي دهه فجر بيان کرد: پياده‌روي خانوادگي، کوهنوردي به همراه مسابقات فرهنگي، شرکت گروهي کارکنان در نماز جمعه و مراسم 22 بهمن به همراه خانواده‌هاي آنها از جمله برنامه‌هاي بهزيستي در گراميداشت سالروز پيروزي انقلاب است.
رضا سليقه با تبيين ديگر برنامه‌هاي فرهنگي – اجتماعي اداره کل بهزيستي استان قم تصريح کرد: برپايي ايستگاه‌هاي صلواتي، محافل خاطره‌گويي در اداره کل بهزيستي و تمام مراکز وابسته با استفاده از پيشکسوتان انقلاب، برگزاري مسابقات فرهنگي - ورزشي در سطوح مختلف از ديگر برنامه‌هاي بهزيستي در گراميداشت دهه فجر است.
وي مسابقه کتابخواني، جشن گلريزان در مراکز نگهداري کودکان بي‌سرپرست، سخنراني‌هاي آگاه‌سازي ويژه دوران انقلاب پس از نماز جماعت، برگزاري يک دوره مسابقه ورزشي طناب‌کشي، واليبال و آمادگي جسماني ويژه بانوان و تنيس روي ميز با اهداي جوايز به نفرات برتر، ديدار با خانواده شهدا، جانبازان و ايثارگران انقلاب اسلامي، برگزاري مسابقات قرآني براي مددجويان جسمي - حرکتي و روشندلان و گروه هدف بهزيستي، برپايي نمايشگاه دستاوردهاي انقلاب در اداره کل و مراکز وابسته، يادواره شهدا و جانبازان انقلاب اسلامي، پخش سرودهاي انقلاب در ايام دهه فجر در اداره کل و مراکز تابعه و غبار روبي مزار شهداي انقلاب اسلامي از ديگر برنامه‌هاي اداره کل بهزيستي قم در ايام دهه فجر است.
مديرکل بهزيستي استان قم با بيان اينکه بهزيستي استان قم همه ساله جشن‌هاي باشکوهي براي جامعه هدف برگزار مي‌کند، تصريح کرد: در سال جاري جشن انقلاب با حضور بيش از يک‌هزار نفر از معلولان زيرپوشش اداره کل بهزيستي استان قم، بيستم بهمن ماه با حضور مسئولان بلند پايه استاني برگزار خواهد شد.
سليقه در بخش پاياني سخنان خويش از برگزاري جشن يادمان پيروزي انقلاب با حضور جمعي از مسئولان خبر داد و خاطرنشان کرد: اين جشن با حضور 300 نفر از همکاران بهزيستي و خانواده‌هاي ايشان با مشارکت صدا و سيماي مرکز قم، نوزدهم بهمن ماه برگزار خواهد شد.















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن