تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس درصدد عيب جويى برادر مؤمنش برآيد، تا با آن روزى او را سرزنش كند، مشمول اين ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804812150




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تماس‌هاي تلفني بيشتر درباره نظريات وزير بود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۴ بهمن ۱۳۹۳ (۱۶:۱۲ب.ظ)
مظاهريان مطرح کرد: تماس‌هاي تلفني بيشتر درباره نظريات وزير بود معاون امور مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازي با اشاره به اين که عمده تماس‌هاي تلفني شهروندان در روز گذشته از سوي سرمايه‌گذاران و اعضاي سازمان نظام مهندسي ساختمان بوده است.
به گزارش خبرگزاري موج، روز گذشته معاون وزير راه و شهرسازي در حوزه مسکن و ساختمان به مناسبت فرار رسيدن دهه فجر پاسخگوي تماس‌هاي تلفني شهروندان بود.
حامد مظاهريان درباره جزييات تماس هاي تلفني شهروندان گفت: سرمايه‌گذاران و مردم براي کسب اطلاع از قيمت مسکن در آينده و نيز اعضاي سازمان‌هاي نظام مهندسي ساختمان براي پرس و جو راجع به نظريه‌هاي شش‌گانه وزير راه و شهرسازي بالاترين سطح تماس‌ها را به خود اختصاص دادند.
وي گفت: شهروندان عادي به عنوان خريدار مسکن و نيز سرمايه گذاران دغدغه رفتار قيمت مسکن در سال آينده را داشتند و عمدتا راجع به سياست‌هاي اصلي وزارتخانه راه و شهرسازي براي کنترل قيمت‌هاي اين بازار پرس وجو مي کردند.
اين مسؤول سازماني با اشاره به اين که ثبات قيمت‌ها در سال آينده و نيز غيرهيجاني بودن رفتار بازار مسکن پاسخ مشخص اين وزارتخانه به سوال مذکور بوده است، افزود: به طور کلي به مردم اطمينان داده شد که بازار مسکن در سال آينده با ثبات نسبي همراه خواهد بود و قيمت‌ها از ميانگين نرخ تورم بيشتر نخواهد بود.
معاون امور مسکن و ساختمان در عين حال درباره تماس‌هاي تلفني اعضاي نظام مهندسي نيز گفت: اکثر اعضاي نظام مهندسي ساختمان کشور درباره روند اجرايي شدن نظريه‌هاي شش گانه، تماس تلفني برقرار کرده بودند و عمدتا خواستار اجرايي شدن اين نظريه ها به صورت تمام و کمال بودند.
مظاهريان گفت: در همين حال برخي نيز اقدام به ارائه گزارش درباره چگونگي اجراي اين نظريه‌ها در استان‌هاي مختلف کردند، به گونه اي که عنوان مي شد بعضي از استان‌ها در اجراي اين نظريه ها تعلل مي کنند که رسيدگي به اين گزارش‌ها در حال حاضر در دستور کار قرار گرفته است.
معاون امور مسکن و ساختمان با مثبت ارزيابي کردن اين اقدام گفت: به نظر مي رسد که اين فرصت زمينه نسبتا مساعدي براي برقراري تماس بين مردم و مسوولان ايجاد کرد، به طوري که در اثر اين تعامل دوسويه، هم مسوولان درجريان مشکلات مردمي قرار گرفتند و هم شهروندان دغدغه هاي خود را به آنها منتقل کردند.
مظاهريان در خصوص اين که، اين رويه ممکن است در آينده تداوم داشته باشد، اظهار کرد: به نظر مي رسد که در آينده بايد سامانه‌هاي آنلاين هوشمندي راه اندازي شود تا مردم و مسوولان بتوانند با يکديگر در تعامل باشند و بدون شک لازم است اين ايده گسترش پيدا کند.
وي درباره جمع بندي اين تماس‌ها و نيز مهم ترين پيام مردمي و انتقادهاي عنوان شده گفت: شاخص ترين پيام انتقال داده شده مربوط به نظريه هاي شش گانه نظام مهندسي بوده است و عمده مهندسان بر اين باورند بودند که وزارتخانه براي اصلاح نظام مهندسي و احياي اعتبار آن پيشگام شده است.
مظاهريان افزود: اما؛ عمده‌ترين انتقاد وارد شده بيم از نيمه تمام ماندن اين نظريه‌ها و عدم اجراي آن به صورت کامل و بهينه بود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن