تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):ایمان به صرف ادعا و آرزو نیست، بلکه ایمان آن است که خالصانه در جان و دل قرار گیرد و ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819226836




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه بروجرد: خدمات دولت به روستاها قابل توجه است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: امام جمعه بروجرد:
خدمات دولت به روستاها قابل توجه است
امام جمعه بروجرد گفت: وجود زیرساخت‌های مختلف در این روستا آن هم علی‎رغم فاصله زیاد با مرکز شهر بروجرد و بخش اشترینان گویای اهتمام دولت در ارائه خدمات به مناطق روستایی است.

خبرگزاری فارس: خدمات دولت به روستاها قابل توجه است



به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، حجت الاسلام والمسلمین حسن ترابی عصر امروز در آئین پروژه آبرسانی به روستای مگسان از توابع بروجرد، اظهار کرد: علی‎رغم مشکلات پیش روی نظام جمهوری اسلامی ایران، دولت کوشیده است، خدمات عدیده‎ای را به مردم ارائه داده و در راستای رفع مشکلات آنها اهتمام ورزد.
وی با اشاره به ارائه خدمات دولت به روستائیان و مناطق کمتر برخوردار، اضافه کرد: آثار و برکات این خدمات به خوبی مشهود است به گونه‎ای که در بسیاری از روستاها خدمات و زیرساخت‎های مختلف در حوزه‎های بهداشت و درمان، راه روستایی، مخابرات، آب سالم، برق رسانی، گازرسانی و ... فراهم شده است.
امام جمعه بروجرد مردم را ولی نعمتان دولت دانست و ادامه داد: آبرسانی به روستای مگسان در ایام الله دهه فجر موجب شده است، مردم این روستا از این پس از آب آشامیدنی سالم و بهداشتی بهره‎مند شوند.
حجت الاسلام ترابی با تقدیر از استقبال خوب و شایسته مردم این روستا از مسئولان ارشد شهرستانی، تصریح کرد: استانداری لرستان در سال جاری اعتبارات قابل ملاحظه‌ای را در حوزه رفع مشکلات آب آشامیدنی روستاها اختصاص داده است.
وی با اشاره به نارضایتی روستائیان در خصوص مشکلات ناشی از فعالیت کارخانه سیمان نهاوند برای اهالی این روستا، افزود: مطالبات روستائیان در این باره از طریق استانداری‌های لرستان و همدان پیگیری می‌شود.
امام جمعه بروجرد با اشاره به مطالبه روستائیان مگسان در خصوص زمین ورزشی این روستا، خاطرنشان کرد: ماشین آلات اداره راه و شهرسازی نسبت به تسطیح زمین اقدام کرده و اداره ورزش و جوانان بروجرد دیگر نیازهای روستائیان را در این باره مرتفع می‎کند.
حجت الاسلام ترابی در بخش دیگری از سخنان خود استقلال، آزادی و روحیه خود باوری را از دستاوردهای انقلاب اسلامی برای ملت ایران برشمرد و گفت: این انقلاب روحیه اعتماد به نفس و خودباوری را به ملت ایران خصوصا نسل جوان ارزانی داشت. انتهای پیام/2304/

93/11/14 - 17:04





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 74]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن