تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):منافق، بى شرم، كودن، چاپلوس و بدبخت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803717691




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کفاشیان: آمادگی میزبانی جام ملت‌ها را داریم


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: کفاشیان: آمادگی میزبانی جام ملت‌ها را داریم
رئيس فدراسيون فوتبال گفت: مسئولان کنفدراسيون فوتبال آسيا در فروردين ماه ميزبان جام ملت‌هاي 2019 آسيا را مشخص خواهندکرد.
به گزارش نامه نیوز، علی کفاشیان پس از جلسه با نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا اظهار داشت: امروز با نمایندگان AFC جلسه‌ای داشتیم تا گزارش‌های نهایی خود را در خصوص میزبانی جام ملت‌های آسیا به آنها ارائه دهیم. 6 کشور خواهان میزبانی این رقابت‌ها بودند که ایران و امارات در نهایت باقی ماندند و قرار است در فروردین ماه میزبان جام ملت‌های 2019 آسیا مشخص شود.

وی افزود: فرق رقابت‌های سال 2019 با دوره‌های گذشته این است که در این دوره با حضور 24 کشور مسابقات در 6 استان برگزار می‌شود. ما ورزشگاه تختی را هم علاوه بر آزادی جزء ورزشگاه‌های میزبان این دوره از مسابقات معرفی کردیم.

رئیس فدراسیون فوتبال تاکید کرد: سؤالی که نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا مطرح کردند در مورد ساخت ورزشگاه‌ها و بحث امکانات استان‌هایی مانند کرمان، اصفهان و شیراز مطرح شد که امکانات آنها تا چه حد است. در رابطه با حضور بانوان در ورزشگاه‌ها هم سؤال کردند که ما اعلام کردیم حضور بانوان خارجی در ورزشگاه‌ها آزاد است اما بانوان خودمان همچون گذشته نمی‌توانند در ورزشگاه‌ها حاضر شوند.

کفاشیان افزود: مبحث دیگر در مورد بحث حمل و نقل و هتل‌هایی بود که تیم‌ها قرار است در آن مستقر شوند که ما نظرات و امکانات خود را به آنها گوشزد کردیم و گفتیم امکانات کامل داریم و کشور ما در بحث توسعه فوتبال قابل قبول عمل کرده است. در همه استان‌ها استانداردهای بین‌المللی و ورزشگاه‌های خوب وجود دارد و در حال ساخت ورزشگاه‌ها و بهبود آنها هم هستیم. اگر ما میزبانی جام ملت‌های 2019 آسیا را بگیریم با تشکیل ستادی سعی می‌کنیم امکانات لازم را فراهم کنیم تا بتوانیم میزبانی شایسته‌ای از تیم‌های حاضر در این مسابقات به عمل آوریم. رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه گفته می‌شود میزبانی امارات قطعی شده، یادآور شد: هنوز نشانه‌ای برای اینکه میزبانی آنها قطعی شده باشد، وجود ندارد.ما اگر بتوانیم نواقص را برطرف کنیم شانس بالایی برای کسب میزبانی جام ملت‌های 2019 آسیا خواهیم داشت. آنچه که AFC به آن نگاه می‌کند بحث توسعه فوتبال در سطح آسیا است.

کفاشیان در مورد اینکه امکانات امارات بهتر از ایران است و همچنین در مورد تماشاگر هم آنها مشکلی ندارند، یادآور شد: شاید از لحاظ ظاهر امارات امکانات بهتری داشته باشد اما ما زمانی که میزبانی جام باشگاه‌های آسیا را داشتیم یک سوم امکانات فعلی در کشور وجود داشت. اما از 6 سال گذشته باشگاه‌هایی که در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشتند ورزشگاه‌هایشان را ارتقا دادند و به سطح A آسیا رساندند. اگر بتوانیم بحث میزبانی را هم بگیریم با یک کار جمعی شرایط را بهتر از این خواهیم کرد. با توجه به نیروهای انسانی تلاشی که افراد مختلف می‌کنند سعی می‌کنیم این امر را فراهم کنیم. 6 استان را به عنوان محل برگزاری مسابقات معرفی کردیم که البته 2-3 استان را هم به صورت رزرو تعیین کرده‌ایم تا هم رقابتی به وجود آید و هم اگر مشکلی پیش آمد بتوانیم استانی را جایگزین کنیم.7 ورزشگاه را هم اعلام و 22 زمین تمرین را هم معرفی کرده‌ایم.

وی در خصوص انتخاب اسلامیان به عنوان نائب رئیس اول فدراسیون فوتبال گفت: او یکی از بنیانگذاران باشگاه سپاهان بوده و علاقه زیادی به فوتبال دارد. هر جا که مسئولیتی داشته برای توسعه فوتبال کمک کرده است.


منبع: فارس


۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن