تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  بنر تستی
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819037732




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عنایتی: هرجا بودم انتظار از من بالا بود


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: عنایتی: هرجا بودم انتظار از من بالا بود
مهاجم تيم فوتبال استقلال معتقد است که در هر باشگاهي که حضور داشته انتظارات از او بالا بوده است.
به گزارش نامه نیوز، رضا عنایتی در حاشیه تمرین امروز (سه‌شنبه) تیم فوتبال استقلال درباره بازی تیمش مقابل سایپا اظهار داشت: شکر خدا بعد از شکست سپاهان شرایط بازیکنان از نظر روحی و روانی خیلی بهتر شده است اما با توجه به فاصله کم بازی‌ها در این هفته خیلی نتوانستیم تمرین تاکتیکی انجام دهیم. در هر صورت خودمان را برای بازی فردا آماده کرده‌ایم و با شرایطی خوب به مصاف سایپا خواهیم رفت.

وی ادامه داد: تمام بازیکنان کنار تیم فقط به این فکر می‌کنند که بتوانند روند رو به رشد خود را ادامه داده و انتظارات هواداران را برآورده سازند. آنچه مهم است موفقیت تیم در پایان فصل و قرار گرفتن در صدر جدول رقابت‌های لیگ است.

مهاجم استقلال درباره گلزنی‌اش در بازی مقابل سپاهان و اینکه انتظار از او در این سن و سال زیاد است، تصریح کرد: انتظارات همیشه از رضا عنایتی بالا بوده و این مسئله فقط به الان مربوط نمی‌شود. من در هر باشگاهی که بودم انتظار داشتند که گل‌های زیادی به ثمر برسانم و همین مسئله مسئولیت مرا سنگین‌تر می‌کند. انشاءالله که در استقلال هم بتوانم با گلزنی‌هایم انتظارات هواداران را برآورده سازم. البته فقط با گلزنی نمی‌شود انتظارات را برآورده کرد بلکه مهم این است یک بازیکن در زمین مسابقه با تمام وجود تلاش کند.

عنایتی همچنین در مورد حرکتی که بعد از گلزنی‌اش به سپاهان انجام داد و مورد توجه رسانه‌های مختلف قرار گرفت، گفت: خدا شاهد است اصلاً بحث تبلیغات نبود و من این کار را از ته قلبم انجام دادم. دو هفته قبل از بازی با سپاهان دنبال این بودم که به شکلی حرکت زشت مجله فرانسوی را پاسخ دهم و خدا را شکر توانستم بعد از گلزنی به سپاهان پیراهن خود را نشان دادم.

وی در مورد اینکه آیا بازیکنان دیگر هم به مانند او این فکر را در ذهن داشتند که بعد از گلزنی حرکتی در جهت محکوم کردن حرکت مجله فرانسوی در توهین به حضرت محمد (ص) انجام دهند، توضیح داد: اینطور نیست که فقط من به فکر آن کار باشم. خیلی از بازیکنان دیگر هم تی‌شرتی بر تن داشتند که نام مقدس پیامبر اکرم (ص) روی آن نقش بسته بود و من خبر نداشتم، همانطور که من این کار را کردم و هیچکس در تیم از آن مطلع نبود. به هر حال همه ما مسلمانان با اعتقادات‌مان زنده‌ایم. ما نه به اعتقادات دیگران بی‌احترامی کرده و نه اجازه می‌دهیم به مقدسات‌مان توهین شود.

مهاجم تیم فوتبال استقلال با تأکید بر اینکه قبلاً هم از این کارها کرده بود، افزود: در مشهد که بودم بارها پیراهن خود را که منقش به نام مقدس امام رضا (ع)‌ بود، بعد از گلزنی‌هایم نشان دادم. معتقدم این کارها به من نیروی زیادی می‌دهد و روحیه‌ام را تقویت می‌کند. تأکید می‌کنم این کارهایم تبلیغاتی نیست بلکه به خاطر اعتقاداتم است.

عنایتی یادآور شد: امیدوارم فقط موقع گرفتاری به ائمه اطهار متوسل نشویم. بلکه با تمام وجودمان و به عشق ائمه این کارها را انجام بدهیم.


منبع: تسنیم


۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن