تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):به راستى كه دانش، مايه حيات دل‏ها، روشن كننده ديدگان كور و نيروبخش بدن‏هاى ناتوان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819996568




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

باشگاه استقلال براي واگذاري آماده است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۴ بهمن ۱۳۹۳ (۱۴:۳۰ب.ظ)
مديرعامل باشگاه استقلال: باشگاه استقلال براي واگذاري آماده است مديرعامل باشگاه استقلال گفت: دريافتي ما از سازمان ليگ و حامي مالي کمتر از ۱۰ ميليارد تومان است.
به گزارش خبرگزاري موج، بهرام افشارزاده، مديرعامل باشگاه استقلال در خصوص آنچه که در ديدار او با اميررضا خادم مطرح شده است، اظهار داشت: در اين جلسه روند خصوصي‌سازي را مورد بررسي قرار داديم، اما؛ عمده بحث پيرامون شرايط مالي باشگاه بود که متأسفانه در شرايط بحراني قرار داريم.
وي ادامه داد: از سازمان ليگ آنگونه که بايد و شايد نتوانستيم پولي دريافت کنيم، مسأله عدم پرداخت حامي مالي و صداوسيما نيز مزيد بر علت شده ضمن اينکه بازي‌هاي مهمي هم در پيش داريم که نيازمند پول هستيم.
افشارزاده تصريح کرد: هيأت مديره برنامه‌اش خيلي منظم و مرتب پيش مي‌رود و امروز هم پيش آقاي خادم بوديم براي چگونگي خصوصي‌سازي و برنامه‌هايي که پيش رو دارد. در اين جلسه همچنين در مورد بودجه باشگاه که در حالت بحراني قرار دارد، صحبت کرديم.
مديرعامل باشگاه استقلال درباره اين که «چه رقمي قرار بوده به باشگاه استقلال پرداخت شود که تاکنون پرداخت نشده است»، اظهار داشت: قرار بود هيأت مديره پنج ميليارد تومان، سازمان ليگ 10 ميليارد و حامي مالي 20 ميليارد تومان تأمين کنند که متأسفانه از سال گذشته حدود شش ميليارد تومان را پيش‌خور کرده بودند، به طور حقيقي تا به امروز 10 ميليارد تومان به ما پرداخت شده است.
افشارزاده از سبک دست به عنوان اسپانسر باشگاه استقلال نام برد و در خصوص رفع مشکلات مالي اين باشگاه تصريح کرد: قرارشد با اعضاي هيأت مديره صحبت کنيم تا ببينيم چه راهکاري مي‌توانيم براي رفع مشکلات ترسيم کنيم، ضمن اينکه در اين خصوص مقرر شده با دکتر گودرزي، وزير محترم ورزش و جوانان نيز جلسه‌اي داشته باشيم و مشکلات و موانعي را که در پيش داريم، مورد بررسي قرار داده و از نظرات‌شان بهره‌مند شويم.
وي وضعيت تيم استقلال را بسيار خوب توصيف کرد و ادامه داد: بچه‌ها به خوبي تمرين مي‌کنند و تنها موردي که ممکن است بر اين روند اثر منفي بگذارد، مسائل مالي است که قطعاً اگر مشکلات رفع نشود اثرات منفي خود را روي بازي‌هاي آينده تيم مي‌گذارد.
مديرعامل باشگاه استقلال در مورد روند خصوصي‌سازي باشگاه استقلال نيز گفت: ما هيچ مشکلي براي خصوصي‌سازي نداشته و آمادگي کامل را براي محقق کردن اين موضوع داريم، کارها در حال انجام است، سازمان بازرسي هم در حال بررسي اسناد و مدارک است و هرچه زودتر روند خصوصي‌سازي انجام شود به نفع ما است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن