تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 27 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):منافق به آنچه مؤمنان بواسطه آن خوشبخت مى‏شوند، ميلى ندارد، ولى خوشبخت سفارش به تق...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801188656




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زرينچه:ديدار با سايپا کليدي‌ترين بازي فصل ماست


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: زرینچه:دیدار با سایپا کلیدی‌ترین بازی فصل ماست
مربي تيم فوتبال استقلال از ديدار اين تيم مقابل سايپا در هفته نوزدهم ليگ برتر به عنوان کليدي‌ترين بازي فصل آبي‌پوشان ياد کرد.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، جواد زرینچه در نشست خبری پیش از بازی سایپا - استقلال در مورد این بازی اظهار داشت: بازی فردا با سایپا برای ما کلیدی‌ترین بازی نیم‌فصل دوم است، چون می‌توانیم با پیروزی در این مسابقه به صدر جدول برسیم. ما نمی‌خواهیم موقعیتی را که پس از پیروزی مقابل سپاهان به دست آوردیم از دست بدهیم. به همین خاطر می‌گویم بازی با سایپا کلیدی‌ترین بازی فصل است.

وی ادامه داد: در هفته گذشته به خوبی سایپا را آنالیز کرده و می‌خواهیم سه امتیاز بازی را کسب کنیم تا همچنان استقلال را در بین مدعیان لیگ نگه داریم.

مربی تیم فوتبال استقلال درباره اینکه تیمش چه بازیکنانی را برای بازی با سایپا در اختیار ندارد، گفت: ما بعد از بازی سنگین با سپاهان ریکاوری خوبی انجام دادیم و به غیر از فخرالدینی دیگر بازیکنان را در اختیار داریم. البته حنیف عمران‌زاده هم به خاطر آسیب‌دیدگی در تمرین روز گذشته غایب بود که امروز باید ببینیم شرایط او چطور است.

زرینچه در پاسخ به این پرسش که آیا باشگاه استقلال در خصوص جذب هلمکه کوتاهی کرد یا خیر، گفت: من فقط در مورد مسائل فنی این بازیکن صحبت می‌کنم. او زمانی که به تمرینات ما آمد و یک بازی هم مقابل نفت آبادان انجام داد از نظر فنی در سطح بالایی نشان داد که متأسفانه در همان بازی با نفت مصدوم شد. این را که مصدومیت او در چه حد بوده است، کادر پزشکی باید پاسخ بدهد اما واقعیت این است که ما تمایل به جذب این بازیکن داشتیم و او آنقدر از نظر فنی خوب بود که در صورت داشتن آمادگی می‌توانست به استقلال کمک کند.

مربی تیم فوتبال استقلال در مورد اینکه آیا هلمکه فقط شش هفته نیاز به درمان داشت، گفت: همانطور که گفتم در این مورد کادرپزشکی باید پاسخگو باشد. به ما گفته شد مصدومیت پیش آمده برای این بازیکن در دیدار با نفت آبادان باعث خواهد شد که او را شش هفته در اختیار نداشته باشیم. وقتی دیدیم قرار است او شش هفته کنار تیم نباشد، پس نیازی به همکاری با این بازیکن ندیدیم.

وی با اشاره به تیم سایپا تاکید کرد: این تیم همیشه بازی‌های خوب و با برنامه‌ای مقابل حریفان ارائه می‌دهد. پیش از این نیز سایپا در دوران مربیگری ذوالفقارنسب، علی دایی و مجید جلالی همیشه مقابل تیم‌های بزرگ خوب بازی کرده و دنبال فوتبال زیبا و تماشاگرپسند بوده است. اخیراً هم سایپا در تبریز بازی 2 بر صفر باخته مقابل تراکتورسازی را با پیروزی 3 بر 2 عوض کرد و این نشان می‌دهد که تیم مجید جلالی تیم بسیار خطرناکی است و بازیکنان جوان و با انگیزه‌ای دارد که تا دقیقه 90 برای پیروزی می‌جنگند.

زرینچه در پاسخ به این سؤال که آیا فکر می‌کند فردا هواداران کرجی استقلال را تشویق خواهند کرد، گفت: به هر حال استان البرز طرفداران خاص خودش را دارد و قطعاً افرادی در این شهر هستند که طرفدار استقلال بوده و فردا نیز ما را مورد تشویق قرار خواهند داد. ضمن اینکه سایپا در شهر خودش غریبه نخواهد بود، فقط امیدوارم بازی تماشاگرپسند و زیبایی را دو تیم به نمایش گذاشته و برنده این بازی ما باشیم.



1393/11/14 13:54





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن