تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):پروردگارم هفت چيز را به من سفارش فرمود: اخلاص در نهان و آشكار، گذشت از كسى كه ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819604477




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تا الان 10 میلیارد تومان گرفته‌ایم، برای واگذاری آماده هستیم


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: افشارزاده:
تا الان 10 میلیارد تومان گرفته‌ایم، برای واگذاری آماده هستیم
رییس هیات مدیره استقلال دیدار صبح امروز با خادم را مطلوب توصیف کرد و گفت: این نشست ما را به رفع مشکلات باشگاه امیدوار کرد.


به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران بهرام افشارزاده در خصوص آنچه که در دیدار با  خادم  مطرح شده را چنین تشریح کرد : در این جلسه روند خصوصی سازی را مورد بررسی قرار دادیم . اما عمده بحث پیرامون شرایط مالی باشگاه بود که متاسفانه در شرایط بحرانی قرار داریم .
 
وی ادامه داد : از خود لیگ آنگونه که باید و شاید نتوانستیم پولی دریافت کنیم.مساله عدم پرداخت حامی مالی و صدا و سیما نیز مزید بر علت شده ضمن اینکه بازی‌های مهمی هم در پیش داریم که نیازمند پول هستیم.

وی در پاسخ به این سوال که چه مبلغی باید به استقلال پرداخت می‌شده که انجام نشده گفت : هیات مدیره برنامه‌اش خیلی منظم و مرتب پش می‌رود و امروز هم پیش خادم بودیم برای چگونگی خصوصی‌سازی و برنامه‌هایی که در پیش رو داره و ضمناً نسبت به بودجه‌ای که باشگاه در حالت بحرانی قرار داردصحبت کردیم.
 
وی در پاسخ به این سوال که چه رقمی قرار بوده به باشگاه استقلال پرداخت می‌شده که تا کنون پرداخت نشده و توسط چه کسانی؟ اظهار داشت :قرار بوده  هیات مدیره 5 میلیارد تومان، لیگ 10 میلیارد و حامی مالی20 میلیارد تومان که متاسفانه از سال گذشته حدود 6 میلیارد تومان را پیش خور کرده بودند .به طور حقیقی 10 میلیارد تومان پرداخت شده  است.

وی از سبک دست به عنوان اسپانسر باشگاه استقلال نام برد و در خصوص رفع مشکلات مالی این باشگاه تصریح کرد : قرارشد با اعضای هیات مدیره صحبت کنیم تا ببینیم چه راهکاری می‌توانیم برای رفع مشکلات ترسیم کنیم.

 ضمن  اینکه در این خصوص  مقرر شده با گودرزی وزیر ورزش و جوانان نیز  جلسه‌ای داشته باشیم و مشکلات و موانعی که در پیش داریم رامورد بررسی قرار دهیم و از نظرات وی بهره‌مند شویم .
 
افشارزاده وضعیت تیم  استقلال را بسیار خوب توصیف کرد و ادامه داد :  بچه‌ها به خوبی تمرین می‌کنند  و تنها موردی که ممکن است بر این روند اثر منفی بگذارد مسائل مالی است که قطعا اگر مشکلات رفع نشود  اثرات منفی خود را برروی بازی‌های آینده تیم خواهد گذاشت.
 
افشارزاده در مورد روند خصوصی‌سازی باشگاه استقلال نیز گفت : ماهیچ مشکلی برای خصوصی سازی نداریم و آمادگی کامل برای محقق کردن این موضوع  داریم. کارهایش را داریم انجام می‌دهیم. سازمان بازرسی هم در حال بررسی استاد و مدارک است و هرچه زودتر روند خصوص سازی انجام شود به نفع ما است.
 
انتهای پیام/













اخبار مرتبط

وزیر ورزش و جوانان راهی اصفهان می‌شود
مستندات مصدومیت هلمکه + عکس
از غیبت خسرو تا حضور بیگ زاده در تمرینات گروهی
سازمان لیگ جواب استقلالی‌ها را داد!
اخطار قلعه نویی به 7 بازیکن استقلال/ بیک زاده و شهباززاده به هفته نوزدهم می‌رسند
رسیدگی به مسائل مالی دستور کار جلسه فردا
افجه‌ای:سازمان لیگ حق ما را بدهد!
داستان هلمکه واقعا چه بود؟!
مهاجم سابق 400 میلیون می خواهد!
معینی: استقلال گام اول را محکم برداشت
تهدیدهایی که جواب می دهد!/عنایتی و لقب دندان پوسیده




کد خبر: ۵۱۲۱۷۲۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن