تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص): طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802942607




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فغانی و جام ملتها/ ۵ میلیارد هزینه استقلال برای ۲۸ بازی/بررسی دوپینگ عبدالزهرا


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: فغانی و جام ملتها/ ۵ میلیارد هزینه استقلال برای ۲۸ بازی/بررسی دوپینگ عبدالزهرا


در برنامه این هفته «۹۰»: فغانی: حضورم در فینال جام ملت‌ها هدیه نبود؛ پولادی شیطنت کرد/ فسخ قرارداد عبدالزهرا ابهام دارد. سند تراکتوری‌ ها نشان می‌ دهد ۱۸ شهریور قرارداد را فسخ کرده است/ آبی‌ های پایتخت، برای ۸ بازیکن و ۲۸ بازی، ۵ میلیارد داده اند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر به نقل از «فارس»، «برنامه 90» دوشنبه شب (13 بهمن 1393) پس از تعطیلی 50 روزه لیگ، روی آنتن رفت و پس از مدت‌ ها به بررسی رقابت‌ های لیگ برتر فوتبال در هفته هجدهم پرداخت.

در ابتدای این برنامه، عادل فردوسی‌ پور، از کوتاهی این برنامه و اختصاص دادن زمانی در حدود 100 دقیقه خبر داد و به نوعی، اعتراض خود را به این موضوع نشان داد.

سوال پیامکی این برنامه، به «انتخاب بهترین واکنش دروازه‌ بانان تا هفته هجدهم لیگ برتر» اختصاص داشت که مخاطبان 6 گزینه (علیرضا بیرانوند، مهدی رحمتی، محسن فروزان، پرویز کریمی، حامد لک و سوشا مکانی) را پیش‌ رو داشتند.


با توجه به وقت کم برنامه این هفته 90، آمار شرکت کنندگان و رای مخاطبان به طور کامل در انتهای برنامه پخش نشد.


میهمان این برنامه 90، علیرضا فغانی، داور شایسته کشورمان، بود که موفق شده بود دیدار نهایی جام ملت‌ های آسیا را میان استرالیا و کره‌ جنوبی قضاوت کند.

* حضورم در فینال جام ملت‌ها هدیه نبود، پولادی شیطنت کرد
فغانی، داور بین المللی کشورمان، در برنامه 90، از قضاوت دیدار پایانی جام ملت های آسیا در استرالیا گفت


فغانی در ابتدای صحبت‌ های خود گفت: خیلی خوشحالم که توانستم نماینده شایسته کشورم در رقابت‌ های جام ملت‌ ها باشم و به نوعی توانستیم از حیثیت داوران ایرانی دفاع کنیم.

وی درباره اینکه عملکرد داور استرالیایی باعث شد به نوعی بخت شما برای حضور در فینال بیشتر شود، گفت: یکی از شرایطی که داوران می‌توانند در دیدار پایانی قضاوت کنند، این است که تیم‌ کشورشان در فینال حضور نداشته باشد. البته عملکرد خودشان هم در انتخاب، تاثیر زیادی دارد و خدا را شکر که شرایط به نفع ما شد؛ البته من دوست داشتم تیم ملی به دیدار پایانی صعود کند و افتخارش برای تمام ایرانی‌ ها باشد.

فغانی افزود: هدف ما هم این بود که اگر یک یا دو بازی به ما بدهند عملکرد خوبی داشته باشیم تا امکان حضورمان در جام جهانی 2018 هم فراهم شود؛ قطعاً بازی فینال، برای ما هدیه نبود.

داور بین‌المللی کشورمان درباره اخراج پولادی هم گفت: شیطنت او باعث شد تا داور مجاب شود که به وی کارت زرد دوم را نشان دهد.

* پس از صحبت با علیرضا فغانی، عادل فردوسی پور درباره نحوه سیدبندی تیم‌ های حاضر در آسیا برای حضور در جام جهانی 2018 مطالبی را به صورت تصویری بیان کرد.

*ایران و استرالیا در مقدماتی جام جهانی هم‌گروه نمی‌ شوند


فردوسی‌ پور با اشاره به قهرمانی استرالیا در جام ملت‌ها عنوان کرد که این تیم قطعاً از سید دو به سید یک خواهد آمد و احتمالاً تیم‌ هایی نظیر قطر یا عمان از سید یک به سید دو تنزل خواهند داشت.

وی گفت، سیدبندی تازه، بر اساس اعلام رده‌ بندی فیفا در ماه آینده خواهد بود و بر این اساس، به احتمال بسیار زیاد، ایران هم‌گروه استرالیا نخواهد شد.

در ادامه برنامه همچنین «آیتم 90 درجه»، و گزارشی از حواشی دیدار ذوب آهن و پرسپولیس پخش شد.

همچنین مجری برنامه نود به فسخ قرارداد «هلمکه»، بازیکن دورگه استقلالی‌ ها اشاره کرد و این موضوع باعث شد تا خریدهای بازیکنان خارجی توسط باشگاه استقلال مورد بررسی قرار گیرد و به این موضوع اشاره شد که آبی‌ های پایتخت، برای 8 بازیکن خود که در مجموع 28 بازی برای این تیم انجام داد‌ه‌ اند، (یک میلیون و 518 هزار دلار)، مبلغی حدود 5 میلیارد تومان هزینه کرده‌اند.


در ادامه برنامه، گزارشی از حواشی دیدار تیم‌ های فوتبال استقلال و سپاهان، و تحلیل فنی آن بازی پخش شد و به نوعی، از عملکرد بازیکنان و سرمربی استقلال قدردانی شد.

در انتهای برنامه، مجری نود به اتفاقات مربوط به دوپینگ علاء عبدالزهرا اشاره‌ کرد و بر این اساس، با احمدرضا براتی، کارشناس حقوقی فوتبال، دکتر طباطبایی، قائم مقام ستاد ملی مبارزه با دوپینگ، و دکتر هاشمیان، رئیس سابق کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال، تلفنی گفتگو کرد.

براتی در ابتدای صحبت‌ های خود گفت: «نادو» (ستاد ملی مبارزه با دوپینگ) درباره دوپینگ این بازیکن به فیفا خبری نداده و فیفا نیز اظهار می دارد از طریق وادا از این مسئله آگاه شده است.

براتی تاکید کرد: فسخ قرارداد عبدالزهرا ابهام دارد. تراکتوری‌ ها سندی منتشر کرده‌اند که نشان می‌ دهد او 18 شهریور قراردادش را فسخ کرده و خود بازیکن گفته من 19 شهریور قرارداد را فسخ کرده‌ ام و 20 شهریور ایران را از فرودگاه امام خمینی ترک کرده‌ ام. همزمانی تاریخ فسخ قرارداد با مشخص شدن نتیجه دوپینگ و خروج از ایران عجیب است. نادوی ایران در تاریخ 26 شهریور، به فیفا نامه زده است؛ چرا نادوی ایران در تاریخ 19 تا 26 شهریور نامه‌ نگاری نکرده است؟

براتی افزود: می‌خواستند افکار عمومی را بازی بدهند و بگویند ما در فوتبال آسیا، کرسی نداریم و این باعث شده رای را به ضرر ایران بدهند. حکم کنفدراسیون فوتبال آسیا هم درست بود.

دکتر طباطبایی، قائم مقام ستاد ملی مبارزه با دوپینگ، نیز روی خط تلفنی برنامه آمد و درباره این مسئله گفت: ما به عنوان نادو، به وظایف خود عمل کرده‌ ایم و مشکلی در این باره نداشته‌ ایم و فیفا قوانین بین‌المللی را رعایت نکرده است.

دکتر احمد هاشمیان، رئیس سابق کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال، نیز روی خط تلفنی برنامه آمد و گفت: هر نهادی که درباره نمونه گیری اقدام کرده است، می بایست اطلاع رسانی آن را نیز عهده دار باشد و رای صادر کند که وادا متاسفانه این کار را نکرد.


سه شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۳:۵۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 96]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن