تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زِنا، شش پيامد دارد: سه در دنيا و سه در آخرت. سه پيامد دنيايى‏اش اين است كه: ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820339764




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افتتاح فاز سه کارخانه سيم لاکي بروجرد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۳ بهمن ۱۳۹۳ (۲۳:۳ب.ظ)
افتتاح فاز سه کارخانه سيم لاکي بروجرد طرح توسعه واحد صنعتي سيم لاکي مرکزي بروجرد با حضور وزير صنعت، معدن و تجارت افتتاح شد.
به گزارش خبرگزاري موج، وزير صنعت، معدن و تجارت در مراسم افتتاح اين واحد توليدي با اشاره به رويکرد جمهوري اسلامي ايران مبني بر بستر سازي لازم براي تامين کامل مواد اوليه محصولات در داخل کشور، برنامه هاي دولت براي توسعه صادرات را بيان کرد.
نعمت زاده گفت: واحد صنعتي سيم لاکي مرکزي بروجرد هم اکنون با نصف ظرفيت کار مي کند و اظهار اميدواري کرد با افتتاح اين واحد توليدي ، ديگر محصولات به صورت خام صادر نشود .
وزير صنعت، معدن و تجارت با بيان اينکه اين کارخانه پيش از اين براي 30 نفر اشتغال ايجاد کرده است، تصريح کرد: با افتتاح اين فاز از کارخانه ميزان اشتغال ان به ۸۵ نفر ارتقاء يافت.
وي با اشاره به اينکه با افتتاح اين فاز از کارخانه ميزان ظرفيت توليد سالانه کارخانه ۱۰ تن افزايش يافت، گفت: اين کارخانه در زميني به مساحت ۱۰ هزار مترمربع احداث شده است.
وي با بيان اينکه اين کارخانه يکي از واحدهاي استراتژيک صنعت برق الکترونيک کشور است، تصريح کرد: براي اين کارخانه ۵۰ ميليارد ريال سرمايه گذاري شده است.
وي با اشاره به اينکه کارخانه سيم لاکي مرکزي بروجرد سال گذشته ۲۰۰ هزار دلار صادرات واسطه اي از طريق کارخانه هاي برق الکترونيک داشته است، افزود: با توجه به افزايش نرخ حامل هاي انرژي در اين کارخانه از ماشين آلاتي استفاده شده که ميزان مصرف انرژي آنها کم است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن