تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):فضیلت خواندن نماز در اول وقت نسبت به تأ خیر انداختن آن، مثل فضیلت آخرت بر دنیاست....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820944317




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بيانيه تيپ مستقل 83 روحانيون تبليغي رزمي امام جعفر صادق(ع) به مناسب دهه فجر


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۳ بهمن ۱۳۹۳ (۲۲:۳ب.ظ)
بيانيه تيپ مستقل 83 روحانيون تبليغي رزمي امام جعفر صادق(ع) به مناسب دهه فجر تيپ مستقل 83 روحانيون تبليغي رزمي امام جعفر صادق(ع) در بيانيه‌اي به مناسبت فرارسيدن دهه فجر انقلاب اسلامي اعلام کرد: امروز چه روي داده است که اين رژيم سفاک و کودک‌کش حداقل براي حفظ پرستيژ و هيمنه پوشالي خود پس از تحمل ضربه سنگين و گيج‌کننده جوانان غيور مقاومت، در شوک مرگباري فرو رفته است و از سياست متداول اين رژيم که کوچکترين ضربه‌اي را به سرعت با شديدترين و بي‌رحمانه‌ترين وجه پاسخ مي‌داد، فاصله گرفته است؟
به گزارش خبرگزاري موج از قم، در بيانيه تيپ مستقل 83 روحانيون تبليغي رزمي امام جعفر صادق به مناسب دهه فجر آمده است: امروز در دنيا چه اتفاقي افتاده است که رژيم گرگ صفت صهيونيستي در مقابل پاسخ کوبنده حزب‌الله دست از پا خطا نمي‌کند و ديگر از مشت آهنيني که اين رژيم خون آشام از بدو تاسيسش همواره به وسيله آن با به خاک و خون کشاندن مردم بي‌گناه و با ايجاد رعب و وحشت اهداف پليد خود را به پيش مي‌برد خبري نيست؟!
در بخش ديگري از اين بيانيه خاطرنشان شده است: امروز چه روي داده است که اين رژيم سفاک و کودک‌کش حداقل براي حفظ پرستيژ و هيمنه پوشالي خود پس از تحمل ضربه سنگين و گيج‌کننده جوانان غيور مقاومت، در شوک مرگباري فرو رفته است و از سياست متداول اين رژيم که کوچکترين ضربه‌اي را به سرعت با شديدترين و بي‌رحمانه‌ترين وجه پاسخ مي‌داد، فاصله گرفته است؟
در اين بيانيه تصريح شده است: چه بلايي و چه کسي اين مصيبت عظيم و خوارکننده را برسر اين رژيم پوشالي فرود آورده است؟ نداي حق طلبانه دعوت جوانان خسته و رميده از شرک و بت‌پرستي مدرن غرب به اسلام ناب محمدي از کدامين سو بلند شد؟ ندايي که همه تلاش‌هاي اتاق فکر دشمنان مکار اسلام در سياه نمايي چهره نوراني اسلام به وسيله مزدوران تکفيري و جيره خواراني که با اهانت به اسلام و مقدسات آن سيمايي مشوه از اسلام در اذهان جوانان اروپايي ترسيم کرده بودند را نقش بر آب کرد.
در اين بيانيه خاطرنشان شده است: پاسخ همه اين سئوالات روشن است، دوست و دشمن عامل اصلي همه بدبختي‌هاي سران استکبار و صهيونيسم جهاني را جمهوري اسلامي ايران معرفي مي‌کنند. آري 36 سال قبل ابرمردي از سلاله رسول‌الله (ص) با ايمان به خدا و پشتيباني ملت متدين و انقلابي، کاخ‌هاي استکبار جهاني را به لرزه درآورد و همه ترفندهاي استکبار جهاني براي حفظ رژيم منحوس پهلوي را نقش بر آب کرد و انقلاب اسلامي ايران را به پيروزي رساند، و اکنون که خلف صالحش با همان اقتدار و عزت کشتي اين انقلاب را در درياي پرتلاطم به پيش مي‌برد پرتو نوراني آن در اقصي نقاط عالم خودنمايي مي‌کند و همه مظلومان عالم به‌خصوص پيروان اهل‌بيت(ع) با فراگيري درس‌هاي اين انقلاب و پيروي از ولايت فقيه رهايي از يوغ مستکبران را وجهه همت خود قرار داده‌اند.
در پشت مرزهاي رژيم غاصب صهيونيستي مردان سلحشوري که خود را فدائيان انقلاب اسلامي و رهبر فرزانه آن معرفي مي‌کنند چنان عرصه را بر دشمن تنگ کرده‌اند که روياهاي شيرين گذشته آنان جاي خود را به کابوس‌هاي شبانه داده است.
در بخش ديگري از اين بيانيه تصريح شده است: تيپ مستقل 83 روحانيون تبليغي رزمي امام جعفر صادق عليه السلام ضمن تبريک ايام خجسته دهه فجر انقلاب اسلامي و تبريک پيروزي اخير جوانان غيور حزب الله بر رژيم صهيونيستي به همه عاشقان انقلاب اسلامي در سرتاسر عالم و نيز به رهبر فرزانه انقلاب اسلامي امام خامنه‌اي که به شايستگي با رهبري حکيمانه خود وديعه بنيانگذار جمهوري اسلامي را به قله‌هاي کمال رساند، از دولتمردان مي‌خواهد با تحقق عملي خواسته رهبر معظم انقلاب مبني بر محور قرار دادن اقتصاد مقاومتي و التفات بيشتر به نيروهاي داخلي و پرهيز از هرگونه اقدامي که نشاني از ضعف، ترس و وادادگي در مقابل دشمن باشد با صلابت و بدون عقب‌نشيني از اصول و خط قرمزهاي انقلاب، اميد مستضعفان جهان را به اين انقلاب پر رنگ‌تر و عظمت انقلاب اسلامي و ملت سرافراز ايران اسلامي را به رخ جهانيان بکشانند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن