تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):درهاى گناهان را با استعاذه (پناه بردن به خدا) ببنديد و درهاى طاعت را با بسم اللّه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819605343




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

موضع قلعه نویی چطور به بازیکنان تیم رسید!


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: کل استقلال علیه کی‌روش؛
موضع قلعه نویی چطور به بازیکنان تیم رسید!
قلعه نویی دل خوشی از کی روش ندارد و حسابی علیه وی موضع دارد اما این در حالی است که بازیکنان استقلال نیز در این خصوص با وی هم عقیده شدند.

موضع قلعه نویی چطور به بازیکنان تیم رسید!
به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اعضای تیم استقلال با شرایط خاصی از تیم ملی سخن می گویند زیرا سرمربی استقلال در مورد کی روش موضع منفی دارد و بازیکنان نیز در اینمورد باوی همراه شدند و این موضوع عجیب و قابل توجه است.

گفتنی است استقلالی ها بصورت دسته جمعی مخالف کی روش هستند و قلعه نویی تنها به دلیل اینکه فدراسیون و وزارت وی را از موضع گیری منع کردند در این خصوص حرف تندی نمی زند اما این مسئله در کل تیم وجود دارد و همگی علیه کیروش موضع دارند.

این در حالی است بازیکنان تیم استقلال اعلام کردند کی روش در باخت به عراق مقصر اصلی است و بازیکنان تیم ملی که تازه وارد تیم ملی شدند به دلیل اینکه موقعیت خود را از دست ندهند همگی با وی همراه هستند و شدیدا از وی حمایت می کنند اما در حقیقت این مربی کاری برای فوتبال ایران انجام نداده است که خاص باشد.

شایان ذکر است حتی ملی پوشان تیم استقلال نیز در این مورد با اوضاع خاصی روبرو هستند زیرا آنها نیز در مورد کی روش حرفی نمی زنند که در استقلال دچار مشکل نشوند زیرا قلعه نویی در این خصوص با مشکل روبروست و بازیکنان تیم ملی که در استقلال هستند نیز اوضاع را طوری پیش می برند که در ادامه راه با مانع مواجه نشوند.

انتهای پیام/







اخبار مرتبط

آبی ها صبح بازی به کرج می روند!
اخطار قلعه نویی به 7 بازیکن استقلال/ بیک زاده و شهباززاده به هفته نوزدهم می‌رسند
آبی‌پوشان امروز یک جلسه تمرین برگزار می‌کنند
مگر بی‌غیرت بودیم که کی‌روش به تیم ملی غیرت داد




کد خبر: ۵۱۲۰۹۸۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن