تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه چيز است كه اگر مردم آثار آن را مى دانستند، به جهت حريص بودن به خير و بركتى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819367990




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اگر آسمان به زمين بيايد مردم از خط امام (ره) و رهبري عقب نخواهند نشست


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۳ بهمن ۱۳۹۳ (۱۶:۱۲ب.ظ)
رئيس قرارگاه عمار: اگر آسمان به زمين بيايد مردم از خط امام (ره) و رهبري عقب نخواهند نشست رئيس قرارگاه عمار گفت: امروز آخرين مدل نيروي نظامي دشمن به ميدان آمده است؛ تکفيري‌ها همان نيروها هستند که در مقابله با اسلام ناب پا به عرصه گذاشته‌اند.
به گزارش خبرگزاري موج از قم، رئيس قرارگاه عمار در جشن انقلاب اسلامي که در مسجد چهارمردان قم برگزار شد، اظهار کرد: دشمن در عرصه جنگ نرم ابتدا ويدئو و ماهواره را وارد خانه‌ها کرد و بعد از آن وارد فضاي چند‌رسانه‌اي يعني نرم‌افزارهاي تلفن‌هاي همراه شد.
وي افزود: برهنگي و فحشا بالاترين نوع تهاجم فرهنگي است که دشمن درصدد ترويج آن از طريق نرم‌افزارهاي چندرسانه‌اي و ماهواره است و چيزي بالاتر از اين ندارد که عرضه کند.
حجت‌الاسلام مهدي طائب با بيان اينکه در عرصه جنگ سخت نيز دشمنان تکفيري‌ها را در کشورهاي مختلف از جمله عراق فعال کرده‌‌اند، گفت: قرار بود همين اتفاقاتي که توسط داعش و تکفيري‌ها در عراق رخ مي‌دهد در خيابان‌هاي تهران باشد اما ملت ايران در مقابل مستکبران ايستادند و فتنه را برچيدند.
وي ادامه داد: يا ما در نهايت پيروز خواهيم شد يا دشمنان، خط سومي وجود ندارد يعني سرانجام يکي از ما بايد پيروز ميدان باشيم؛ بر همين اساس بايد در مقابل تهديدات ايستادگي کرده و ظرفيت‌هايمان را فعال سازيم به عبارتي تهديدها را به فرصت تبديل کنيم.
طائب با بيان اينکه امام راحل به عنوان يک مرجع تقليد و ولي فقيه رهبري انقلاب و نظام اسلامي را بر عهده گرفتند، گفت: اتکا به راه و شيوه ايشان مي‌تواند در همه مراحل از جمله در مذاکرات نجات‌بخش باشد.
رئيس قرارگاه عمار خاطرنشان کرد: امام راحل در هنگام ورود به ميهن اسلامي فرمودند که مي‌خواهيم نظام شاهنشاهي را سرنگون کنيم و جمهوري اسلامي را برپا سازيم، پس از آن بود شعار «استقلال، آزادي، جمهوري اسلامي» در فريادهاي مردم شنيده مي‌شد.
وي با اشاره به اينکه پس از پيروزي انقلاب هم مردم پاي صندوق‌هاي رأي حاضر شدند تا نظام اسلامي به تثبيت برسد، گفت: همان زمان‌ها مخالفت‌ها ابتدا توسط جبهه ملي و سپس توسط مجاهدين و ديگران شروع شد و مي‌گفتند معناي جمهوري اسلامي چيست.
طائب با بيان اينکه امام راحل از علما خواستند جمهوري اسلامي را براي ملت تبيين کنند، خاطرنشان کرد: برخي مي‌گفتند جمهوري دموکراتيک يا جمهوري خلق اسلامي را به رأي بگذاريم اما ايشان فرمودند که «جمهوري اسلامي نه يک کلمه کم و نه يک کلمه بيش».
طائب رأي مثبت مردم ايران به جمهوري اسلامي را مورد توجه قرار داد و افزود: 98.2 درصد مردم ايران به اين نظام رأي داده‌اند و اين معجزه از برچيده شدن نظام سلطنتي هم بزرگ‌تر بود.
رئيس قرارگاه عمار با بيان اينکه سپردن اين پرچم به دست امام زمان (عج) هدف سوم امام (ره) بعد از تثبيت نظام بود، عنوان کرد: براي اين امر بايد دو کار انجام دهيم، نخست اينکه بايد زمينه را براي قيام جهان مهدي موعود (عج) آماده سازيم و ديگر اينکه همواره آماده براي اين مسير باشيم و نيرو تربيت کنيم.
وي گفت: بايد از خود بپرسيم وقتي امام عصر (عج) قيام کنند بر کجا و چگونه حکومت خواهند کرد؛ گستره حکومت ايشان تمام جهان است و فرصت تربيت نيرو هم نخواهند داشت زيرا بلافاصله پس از ظهور، قيام خود را آغاز خواهند کرد.
طائب با بيان اينکه جمهوري اسلامي کلاس تربيت نيرو براي امام عصر (عج) به شمار مي‌رود، افزود: اگر نظام اسلامي وجود نداشت رويش و ريزش نداشتيم؛ گروهي در اين بين پيدا مي‌شوند مانند سردار الله‌دادي که در قنيطره جان خود را فدا مي‌کند و گروهي هم هستند که اختلاس 3 هزار ميلياردي مي‌کنند يا مي‌گويند بايد قدرت کدخدا را بپذيريم.
رئيس قرارگاه عمار عنوان کرد: امام زمان (عج) به جهانيان اعلام مي‌کنند من براي انتقام جدم آمده‌ام و در آن شرايط، شياطين انس و قدرتمندان عالم بيکار نمي‌نشينند و براي مبارزه با ايشان بر مي‌خيزند؛ آمريکا خود اعتراف کرد که در عراق و افغانستان مناطقي را بيهوده بمباران کرده و بعد از آن هم اظهار داشت که برايمان اهميت ندارد، به همين دليل براي مقابله نهايي با حق نيز آماده‌ است و بمب‌هاي هسته‌اي خود را بر روي کعبه، يعني محل ظهور امام عصر (عج) تنظيم کرده است.
وي ادامه داد: در روايت است که سلاح‌هاي دشمنان در هنگام ظهور از کار مي‌افتد، اما آيا اين امر به معجزه رخ مي‌دهد؟ بايد گفت که توسط نيروها و جانفشانان اسلام ناب است که اين کار صورت مي‌گيرد و براي اين کار بايد رژيم صهيونيستي را از صفحه روزگار محو کرد، همان طور که امام راحل بارها اين مسئله را بيان فرمودند.
طائب با بيان اينکه تداوم جمهوري اسلامي، نظريه انقلاب را تاييد مي‌کند، گفت: امروز لابي صهيونيستي است که آمريکا و ديگر کشورهاي غربي را زير سلطه خود دارد بنابراين زدن اين رژيم منحوس بايد در اولويت باشد.
وي افزود: جريان اصلاحات در فتنه 88 در يکي از خبيث‌ترين شعارها خود را نشان داد، همان شعاري که مي‌گفت «نه غزه، نه لبنان، جانم فداي ايران» و دليل اين امر آن بود که حزب‌الله و مقاومت چنگ بر گلوي صهيونيست‌ها انداخته و به تدريج مي‌خواهد اين رژيم را نابود کند؛ رژيمي که نامش لرزه بر اندام عرب‌ها مي‌انداخت چند روز پيش چند نفر را در قنيطره به شهادت رساند و پاسخي در همان ابعاد گرفت البته بيشتر از آن چون شش نفر در جريان حمله صهيونيست‌ها به شهادت رسيدند ولي 17 نفر از صهيونيست‌ها به ازاي آن کشته شدند و يک نفر هم ناپديد شد.
طائب با اشاره به هشدار رهبر معظم انقلاب مبني بر اينکه اگر اسراييل دست از پا خطا کند حيفا و تل آويو با خاک يکسان خواهد شد، عنوان کرد: قبل از اينکه موشکي از سوي صهيونيست‌ها به ايران برسد خودش نابود خواهد شد.
رئيس قرارگاه عمار گفت: امروز آخرين مدل نيروي نظامي دشمن به ميدان آمده است؛ تکفيري‌ها همان نيروها هستند که در مقابله با اسلام ناب پا به عرصه گذاشته‌اند.
وي با اشاره به سخنان کسينجر مبني بر ايجاد جنگ ميان شيعه و سني به عنوان آخرين راه مبارزه با اسلام خاطرنشان کرد: البته بايد بدانيم که فقه شيعه، سني‌کش نيست و فقه اهل سنت هم نمي‌گويد شيعيان را بکشيد؛ گفته شده به بزرگان و مقدسات يکديگر کاري نداشته باشيد ولي در اين بين وهابي، شيعه‌کش است و عقايد شيعيان يعني توسل و زيارت را شرک مي‌داند.
طائب با بيان اينکه طلاب اهل سنت از تمام دنيا جمع‌آوري شدند و در عربستان به آنها درس وهابيت داده شد، گفت: سپس به اين افراد پول کافي دادند تا مدارس علميه در مناطق مختلف احداث کنند و وهابي‌سازي را ترويج کنند و در نهايت وهابي شيعه‌کش انتحاري تربيت شود تا عليه ايران وارد کار شود.
رئيس قرارگاه عمار سوريه را نخستين کارزار شيعه‌کش‌ها دانست و تصريح کرد: در اين کشور اما بسيج مردمي شکل گرفت و تکفيري‌ها نتوانستند کاري از پيش ببرند به همين دليل داعش و ديگر گروه‌هاي تکفيري وارد عراق شدند تا به ايران هم نزديک‌تر باشند، تشکيل نيروي مردمي و بسيج در عراق هم سبب شکست نقشه‌هاي دشمنان شد و رهبر معظم انقلاب هم فرمودند که عراق را ائتلاف نجات نداد بلکه بسيج مردمي و مقاومت بود که اين کار را انجام داد.
وي افزود: حضرت آيت‌الله خامنه‌اي در ديدار با احمد جبرائيل فرمودند که جوانان ما آزادي قدس را خواهند ديد به همين دليل جبهه مقاومت بايد در کرانه باختري تشکيل شود.
طائب با بيان اينکه دشمن درصدد است ما را با پاي خودمان از اين قطار پيشرفت پياده کند، گفت: برخي در اين ميان برخاستند و گفتند خسته شده‌ايم و ما هم مي‌گوييم اگر خسته شده‌ايد شما رها کنيد؛ گاهي مذاکره يک تاکتيک است، پس مي‌توان آن را ادامه داد ولي گاهي طوري سخن مي‌گويند که گويي مذاکره به يک اصل تبديل شده است؛ مذاکره نبايد به کار حرام برسد، با آقاي کري قدم زدن حرام است زيرا شما نماينده جمهوري اسلامي هستيد و وقتي با او قدم مي‌زنيد به معناي آن است که او را قابل اعتماد و مذاکره مي‌دانيد؛ در اتاق در بسته مذاکره کردن فسادي ندارد ولي با او قدم زدن مشروعيت‌بخشي به وزير امور خارجه آمريکاست و اين حرام است زيرا وقتي او مشروعيت يافت يعني اوباما و نتانياهو مشروعيت يافته‌اند.
رئيس قرارگاه عمار اضافه کرد: کسي با شما دعوا ندارد که عصباني مي‌شويد، ما شما را متدين مي‌دانيم و نماينده جمهوري اسلامي هستيد و اگر هم انتقادي مي‌شود به آن دليل است که حرامي در مسير رخ ندهد و مذاکرات منحرف نشود وگرنه ملت ما گوش به فرمان رهبري هستند و براي زمينه‌سازي ظهور گام بر مي‌دارند.
وي ادامه داد: براي توجيه و مذاکره راه‌هاي ديگري هم وجود دارد، کربلا و عاشورا را خراب نکنيد؛ عالميان امام خميني (ره) را به مبارزه با آمريکا مي‌شناسند حال بر سر آرامگاه او نمي‌توان گفت امام کسي بود که در موقع‌اش صلح کرد، امام خود از اين قضيه به نوشيدن جام زهر ياد کرده‌اند و واسطه‌ها بودند که کم آورده بودند؛ مردم ما حواسشان جمع است و جريانات را مي‌فهمند.
طائب با بيان اينکه ابزارهاي اميد همواره با عنايات الهي در اختيار ما قرار مي‌گيرند گفت: چه کسي فکر مي‌کرد روزي وقايع يمن به اين شکل پيش برود؛ آيا کسي تصور مي‌کرد روزي روسيه، اين ابرقدرت جهاني تحريم شود؟ فرصتي که امروز در اختيار ما گرفته، شکستن استخوان‌بندي استکبار است.
رئيس قرارگاه عمار با اشاره به نامه رهبر معظم انقلاب به جوانان غربي خاطرنشان کرد: امام راحل فرموده بودند ولايت فقيه استمرار انبياي الهي است و رهبري نيز کار ولي فقيه قبلي را ادامه مي‌دهند؛ روزي امام خميني (ره) به گورباچف نامه نوشتند و اضمحلال کمونيسم را هشدار دادند و امروز هم رهبر معظم انقلاب براي شناخت اسلام ناب به جوانان اروپايي و آمريکايي نامه مي‌نويسند و شکستن بال دوم دنياي مادي يعني امپرياليسم هم توسط ايشان گوشزد مي‌شود؛ زمان شکستن بال دوم قدرت مادي يا همان غرب فرا رسيده است.
وي افزود: يقين بدانيد براي رسيدن به هدف نهايي، فرصت‌هاي بهتري براي ما فراهم مي‌شود؛ رهبران الهي مي‌دانند چه بايد بکنند و مي‌دانند چه مي‌کنند و راه به خطا نخواهند رفت.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن