تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بار خدايا! حسن و حسين را دوست بدار و دوستداران آن دو را نيز دوست بدار.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819420751




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گلایه حسن بابک از مدیران وزارت ورزش |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: گلایه حسن بابک از مدیران وزارت ورزش
مدیر تیم‌های ملی کشتی فرنگی می‌گوید ما فقط دو ماه مانده به مسابقه‌های جهانی و آسیایی به مربیان‌مان پاداش می‌دهیم چرا که بودجه‌ای نداریم تا بتوانیم حقوق ماهیانه برای آن‌ها در نظر بگیریم.
کد خبر: ۴۷۲۰۸۳
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۴ - 02 February 2015


مدیر تیم‌های ملی کشتی فرنگی می‌گوید ما فقط دو ماه مانده به مسابقه‌های جهانی و آسیایی به مربیان‌مان پاداش می‌دهیم چرا که بودجه‌ای نداریم تا بتوانیم حقوق ماهیانه برای آن‌ها در نظر بگیریم.

حسن بابک در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، در مورد واکنش مسئولان وزارت ورزش و جوانان نسبت به پس دادن هدایا و این گفته که مربیان از فدراسیون‌های خود حقوق می‌گیرند و این سکه‌ها پاداشی است که وزارت ورزش و جوانان برای آن‌ها در نظر گرفته است اظهار کرد: ما آماده‌ایم لیست حقوق مربیان تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی را منتشر کنیم تا هم مسئولان و هم مردم بدانند که این مربیان با چه وضعیتی کار می‌کنند. باید بگویم سرمربی تیم‌های ملی کشتی، فقط ماهی 3 میلیون تومان حقوق می‌گیرند در حالی که 2 میلیون تومان اجاره منزل و مخارج می‌دهند. محض اطلاع آقایان باید بگویم مربیان تیم‌های ملی نیز فقط دو ماه مانده به مسابقه‌های آسیایی و جهانی از فدراسیون حقوق دریافت می‌کنند و باقی ماه‌ها هیچ حقوقی دریافت نمی‌کنند چرا که فدراسیون توان پرداخت حقوق به آن‌ها برای همه سال را ندارد.

مدیر تیم‌های ملی کشتی فرنگی افزود: آقایان با این حرف‌هایشان در حق مربیان کم‌لطفی کردند. ما مربی حرفه‌ای هستیم و یک مربی حرفه‌ای نمی‌تواند با این بی‌توجهی‌ها و توهین‌ها دیگر انگیزه زیادی داشته باشد. شما مگر کدام پول را به فدراسیون داده‌اید که فدراسیون نخواسته باشد خرج مربیانش کند. فدراسیون کشتی برنامه‌هایش را به وزارت داد و بودجه مورد نیاز خود را برای یک سال 63 میلیارد تومان اعلام کرد اما وزارت ورزش و جوانان در نهایت فقط 5 میلیارد تومان به فدراسیون کشتی برای یک سال دادند. در حالی که ما 53 اعزام خارجی داشتیم و جدا از این‌ها بسیاری از مسابقه‌های داخلی را برگزار کردیم. با این وضعیت و مبلغ کم بودجه، چطور می‌توانیم مربیان خود را تامین کنیم.

وی تصریح کرد: ما با این وضعیت کار می‌کنیم و موفق می‌شویم مدال‌های رنگارنگ برای کشور عزیزمان به ارمغان بیاوریم. نمی‌توانیم به مربیان‌مان حقوق بدهیم اما از طرف دیگر نیز این گونه به آن‌ها توهین می‌شود. آیا به مربیان خارجی هم همین طور پول می‌دهید؟ به کی‌روش میلیاردی پول دادید که در آسیا این گونه نتیجه بگیرد. باید به اندازه لیاقت و موفقیت هر مربی به او پول بدهید نه اینکه پول بیت‌المال را این گونه خرج کنید.

بابک با انتقاد از اینکه به مربیان همه رشته‌ها در اهدای پاداش به یک چشم نگاه شده است، گفت: به یک مربی که تیمش یک نقره در بازی‌های آسیایی آورده یا مدال طلایی نداشته 20 سکه دادند، به مربیان کشتی هم که 6 طلا، یک نقره و 5 برنز به دست آوردند هم 20 سکه دادند. آخر این چه نوع منطق و استدلالی است که آن‌ها برای این کارشان دارند. مگر آن‌ها از جیب خودشان خرج کرده‌اند که می‌گویند ما به مربیان هدیه داده‌ایم. ما از شما هدیه نگرفتیم بلکه این پول بیت‌المال است. وظیفه مربی این است که کار کند و تیمش قهرمان جهان شود که ما برای اولین بار در تاریخ قهرمان کشتی فرنگی جهان شدیم اما شما هم وظایفی دارید که باید به آن عمل کنید.

مدیر تیمهای ملی کشتی فرنگی ادامه داد: این‌ها نمی‌دانند قهرمان جهان شدن یعنی چه. چون حداقل یک بار به اردو نیامده‌اند تا به بچه‌ها حداقل یک خسته نباشید بگویند. 5 ماه است قهرمان شدیم اما یک نفر هم نیامد به اردو که به کشتی‌گیران خسته نباشید بگوید که این باعث شده کشتی‌گیران گلایه داشته باشند و ما نتوانیم آن‌ها را قانع کنیم.

مدیر تیم‌های ملی کشتی فرنگی در پایان تاکید کرد: ما این سکه‌ها را برمی‌گردانیم و نمی‌خواهیم چرا که در زندگی یاد گرفته‌ایم از کسی گدایی نکنیم. ما به خاطر مردم کار می کنیم و مردم برایمان مهم‌اند نه آن‌ها. ما به عشق مردم کشتی را هدایت می‌کنیم و به عشق آن‌ها نیز دست از تلاش‌مان برنمی‌داریم.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 168]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن