تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به راستى حكمتى كه در قلب منافق جا مى‏گيرد، در سينه‏اش بى‏قرارى مى‏كند تا از آن بي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821098354




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امامزاده يحيي (ع) نيازمند امکانات بيشتري است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۳ بهمن ۱۳۹۳ (۱۴:۲۵ب.ظ)
استاندار سمنان: امامزاده يحيي (ع) نيازمند امکانات بيشتري است استاندار سمنان گفت: امامزاده يحيي (ع) به عنوان چهارمين حرم اهل بيت (ع) در ايران اسلامي امروز نيازمند امکانات بيشتري است.
به گزارش خبرگزاري موج، محمد وکيلي، استاندار سمنان امروز در مراسمي که در امامزاده يحيي (ع) برگزار شد، با بيان اينکه 50 درصد از زمين‌ها و مراتع بسيار با ارزش استان سمنان توسط خيران وقف آستان قدس رضوي شده است، از توليت آستان قدس رضوي خواست بخشي از عوايد اين موقوفات را از اين پس براي رسيدگي به امور زائران امام رضا (ع) در استان سمنان اختصاص دهد.
وي همچنين به وجود حرم امام‌زاده يحيي (ع) به عنوان يک ظرفيت بزرگ گردشگري مذهبي در استان سمنان اشاره کرد و گفت: متاسفانه حرم حضرت يحيي ابن موسي (ع) به عنوان چهارمين حرم اهل بيت (ع) در ايران مغفول مانده که قرار است اين حرم نوراني در قالب طرح ميقات الرضا (ع) مورد توجه قرار گيرد.
استاندار سمنان با يادآوري اينکه سالانه بين ۱۵ تا ۲۵ ميليون زائر بارگاه ملکوتي حضرت علي ابن موسي الرضا (ع) از استان سمنان عبور مي‌کنند، افزود: ارائه خدمات و به ويژه ايجاد زيرساخت‌هاي لازم اقامتي براي اين تعداد زائر وظيفه‌اي ملي بوده و اين مهم نيازمند کمک‌هاي دولت و حمايت‌هاي بخش خصوصي است.
وي با اشاره به ظرفيت‌هاي استان سمنان در حوزه گردشگري مذهبي گفت: همه دستگاه‌ها بايد تلاش مضاعفي داشته باشند تا حرم مطهر امامزاده يحيي (ع) سمنان به عنوان حرم چهارم اهل بيت (ع) در کشور مطرح شود.
وکيلي با بيان اينکه بقاع متبرکه يکي از مراکز مهمي است که ارتباط قوي با اعتقادات مردم دارد، اظهار داشت: هر چقدر بتوانيم ارتباط خود را با اين مراکز بيشتر کنيم، آسيب‌هاي اجتماعي در جامعه نيز کمتر مي‌شود.
وي تصريح کرد: همه بقاع متبرکه زيارت‌نامه دارند و مي‌توانيم متوجه شويم اهداف کساني که به شهادت رسيدند، چه چيزي بوده است و اين اهداف مي‌تواند چراغ راه ما براي مسائل فرهنگي باشد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن