تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نادان كسى است كه نافرمانى خدا كند، اگر چه زيبا چهره و داراى موقعيتى بزرگ باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819477232




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گندم مصرفي 7 ماه خوزستان ذخيره شده است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۳ بهمن ۱۳۹۳ (۱۴:۲ب.ظ)
گندم مصرفي 7 ماه خوزستان ذخيره شده است بر اساس دستورالعمل ذخيره سازي كالاهاي اساسي ، هم اكنون گندم براي 7 ماه در خوزستان ذخيره شده و طرحهاي ارتقاي كيفيت توليد آرد و نان در راستاي كاهش ضايعات و ارتقاي بهداشت و كيفيت نان در دستور كار قرار دارد.
به گزارش خبرگزاري موج، سياوش حسين پور، مدير عامل شرکت غله و خدمات بازرگاني منطقه 4با بيان مطلب بالا گفت: اين شركت بر اساس دستورالعمل ذخيره سازي براي حداقل 6 ماه مصرف آتي، براي نياز 7 ماه اين استان گندم ذخيره كرده است.
حسين پور در خصوص اهميت طرحهاي ارتقاي كيفيت نان اظهار كرد: در سالهاي گذشته سرانه مصرف نان بالا بوده و لازم بود براي كاهش مصرف گندم و آرد، نان با کيفيت به دست مردم برسد، که با اجراي طرح آموزش نانوايان وپخت نان با کيفيت در نتيجه سرانه مصرف كاهش يافت. با اين رويكرد اجراي اين طرح در اين استان ادامه خواهد داشت.
وي بر ضرورت شركت نانوايان در دورههاي آموزش نانوايان تاكيد و گفت: اعتبار برگزاري اين دوره‌ها از سوي اين شركت تامين گرديده و رايگان است و نيروهاي شاغل در نانوايي‌ها با آموزش براي توليد نان با كيفيت توانمند مي‌شوند.
مدير عامل شرکت غله و خدمات بازرگاني منطقه4 خاطرنشان کرد : در حوزه اجتماعي بايد بتوانيم به مرحله اي برسيم تا رضايت در مردم با مصرف نان سالم، مغذي و با كيفيت ايجاد شود و بايد گفت آموزش نانوايان تا زماني احتياج است که توليد نان به کيفيي‌ترين مرحله برسد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن