تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بالاترين درجه دانايى، تشخيص اخلاق از يكديگر و آشكار كردن اخلاق پسنديده و سركوب ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819466213




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گسترش روابط با ديگر کشورها با هدف توسعه صادرات محصولات کشاورزي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۳ بهمن ۱۳۹۳ (۱۲:۲ب.ظ)
وزير جهاد کشاورزي اعلام کرد: گسترش روابط با ديگر کشورها با هدف توسعه صادرات محصولات کشاورزي وزير جهادکشاورزي در رابطه با نگراني هايي که در مورد صنعت دامداري وجود دارد، گفت: چنين موضوعي درست نيست چرا که عرضه شير بيش از تقاضا نشان دهنده اين است که اين صنعت در حال توسعه است و اينکه گفته مي شود دامداران دام ها را راهي کشتارگاه مي کنند، صحت ندارد.
به گزارش خبرگزاري موج، محمود حجتي، در خصوص نگراني هايي که در مورد صنعت دامداري وجود دارد و نمايندگان مجلس در تذکرات شفاهي، کتبي و نطق هاي خود بر توجه به وضعيت دامداران بسيار تاکيد مي کنند، افزود: عرضه شير بيش از تقاضا است و حتي سازمان تعاون روستايي به منظور حمايت از دامداران اقدام به خريداري شير توليدي واحدهاي دامداري و تبديل آن به شير خشک مي کند.
وزير جهاد کشاورزي با بيان اينکه اين ادعا که دامداران دام هاي شيري خود را راهي کشتارگاه مي کنند، صحت ندارد، تصريح کرد: اگر چنين اتفاقي افتاده باشد بايد شير کمتري عرضه مي شد، اما؛ اين طور نيست و صنعت دامداري در حال توسعه است و جاي نگراني وجود ندارد.
حجتي در مورد مباحث و انتقاداتي که در مورد اجراي ناقص قانون انتزاع وظايف و وجود تداخل وظايف بين وزارتخانه هاي صنعت، معدن و تجارت و جهادکشاورزي با وجود تصويب و اجراي قانون انتزاع وظايف بخش کشاورزي توضيح داد: از ابتداي سال و با اجراي قانون انتزاع هيچ گونه تداخلي وجود ندارد و امور مربوط به تنظيم بازار با هماهنگي کامل در حال پيگيري است.
وي در مورد مباحث و حاشيه هاي بوجود آمده در مورد واردات شکر با وجود ممنوعيت اين کار، افزود: چنين موضوعي صحت ندارد و اين فضا سازي ها از سوي عده اي که تلاش دارند کالاهايي را وارد کنند، بوجود آمده است.
به گزارش روابط عمومي خانه ملت، محمود حجتي، وزير جهادکشاورزي، گفت: از اول سال در ارتباط با ورود شکر و ثبت سفارش در اين رابطه، هيچ گونه ثبت سفارش جديدي در وزارت صنعت، معدن و تجارت انجام نشده است و بنده هم در تاريخ 10.1.93 ممنوعيت واردات شکر را ابلاغ کردم و مسوولان وزارت صنعت هم کاملا بر اساس اين ابلاغ عمل کرده اند.
اجازه واردات شکر به کارخانه هاي توليدکننده شکر از محل خريد چغندر توليد داخل
حجتي تصريح کرد: واردات شکري که انجام شده ثبت سفارش هاي قبلي بوده و در اين رابطه نگراني وجود ندارد. در آينده هم بر اساس مصوبه شوراي اقتصاد، بنا داريم به کارخانه هايي که از محل خريد چغندر توليد داخلي شکر توليد کردند، به اندازه توليداتشان اجازه بدهيم شکر وارد کنند تا تفاوت قيمت بين شکر داخلي و خارجي از اين طريق جبران شود.
اين عضو کابينه دولت يازدهم در خصوص اقدامات و برنامه هاي وزارت جهادکشاورزي براي توسعه صادرات محصولات کشاورزي و حمايت از توليدکنندگان گفت: به منظور توسعه صادرات محصولات کشاورزي بايد روابط مان را با کشورهاي خارجي توسعه دهيم که اين موضوع در حال انجام است و کشورهاي هدف هم مشخص و تعريف شده اند.
وزير جهاد کشاورزي با بيان اينکه موافقت نامه هاي قرنطينه دامي و گياهي به شدت و با سرعت در حال پيگيري است، افزود: بر اين اساس روابط خود با کشورهاي بزرگي مثل روسيه، چين و کشورهاي آفريقايي را توسعه مي دهيم تا بتوانيم صادرات محصولات به اين کشورها را گسترش دهيم.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 147]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن