تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس چيزى از حقّ برادر مسلمان خود را نگه دارد [و به او ندهد]، خداوند، بركت روزى ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820803705




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

باند بتني رامسر در چند قدمي بهره‌برداري


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۳ بهمن ۱۳۹۳ (۱۰:۲ق.ظ)
باند بتني رامسر در چند قدمي بهره‌برداري مديرکل فرودگاه‌هاي استان مازندران اعلام کرد: با تملک اراضي، باند بتني فرودگاه رامسر براي استفاده در طول روز تا پايان امسال به بهره‌برداري خواهد رسيد.
به گزارش خبرگزاري موج، موسي مشاء زميني مديرکل فرودگاه‌هاي استان مازندران بابيان اينکه باند بتني فرودگاه رامسر تا پايان امسال به بهره‌برداري مي‌رسد، گفت: ساخت باند بتني فرودگاه رامسر از سال 88 شروع شد و با توجه به اينکه مجري اين طرح از وزارت راه و شهرسازي بود، اعتبار آن از سوي وزارت راه و شهرسازي تأمين مي‌شد.
وي بابيان اينکه تاکنون براي اين پروژه يک‌صد ميليارد تومان هزينه شده است گفت: طبق برآورد انجام‌شده مابقي طرح شامل نصب سيستم روشنايي و دستگاه‌هاي کمک ناوبري و رفع معارضين به 50 ميليارد تومان هزينه نياز دارد.
مشاء زميني با اشاره به اينکه اين باند از ابتدا زيرساخت بتني داشته است، اعلام کرد: درصورتي‌که اعتبارات موردنياز براي خريد و نصب سيستم روشنايي به‌موقع پرداخت مي‌شد، تاکنون اين باند خيلي زودتر از باند بتني تبريز به بهره‌برداري مي‌رسيد.
وي اظهار داشت: در حال حاضر با موضوع رفع معارض مواجه هستيم که طي جلسه‌اي که قرار است با مديرعامل شرکت فرودگاه‌هاي کشور داشته باشيم، ميزان اعتبار جابجايي لوله گاز، تملک زمين‌هاي فدک، تملک برق ساختمان‌ها و نصب دستگاه سيستم روشنايي موردبررسي قرار مي‌گيرد.
مديرکل فرودگاه‌هاي استان مازندران در ادامه افزود: با تملک اراضي باند تا پايان امسال به بهره‌برداري تنها براي استفاده از طول روز خواهد رسيد.
وي در پايان گفت: در صورت خريد به‌موقع سيستم روشنايي و نصب آن در باند، تا پايان نيمه اول سال آينده، شاهد بهره‌برداري باند براي استفاده از آن در طول شبانه‌روز خواهيم بود.
گفتني است؛ طول اين باند بتني دو هزار و ۷۰۰ متر و عرض آن ۶۰ متر است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن