تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن از اندك خدا خشنود مى شود و بسيارش او را ناراحت نمى كند و منافق از اندك خدا نا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818777319




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اینزاگی: نشان دادیم که در شرایط خوبی هستیم |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: اینزاگی: نشان دادیم که در شرایط خوبی هستیم
کد خبر: ۴۷۱۹۲۷
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۸:۱۱ - 02 February 2015


سرمربی میلان از پیروزی تیمش در دیدار برابر پارما بسیار خوشحال است. او می گوید میلان شایسته پیروزی در این دیدار بود و نشان داد که در شرایط خوبی قرار دارد.

به گزارش ایسنا، میلان در آخرین بازی هفته بیست و یکم سری A در سن سیرو از پارمای قعرنشین پذیرایی کرد و در نهایت توانست با نتیجه سه بر یک به پیروزی برسد و سه امتیاز حساس را به دست آورد. فیلیپو اینزاگی سرمربی میلان که در هفته های اخیر فشار زیادی را متحمل شد از پیروزی تیمش در دیدار برابر پارما خوشحال است.

او در نشست خبری بعد از بازی گفت: چاره ای نداشیتم تا در این دیدار به پیروزی برسیم. پیروزی برابر پارما برای ما حیاتی بود و بسیار خوشحالم که سه امتیاز حساس را به دست آوردیم. از ابتدا هم می دانستیم که بازی برابر پارما اصلا راحت نخواهد بود. درست است که این تیم قعرنشین جدول رده بندی بود اما این بدین معنا نبود که به راحتی برابر این تیم به پیروزی می رسیم.

اینزاگی ادامه داد: میلان در این دیدار بسیاری از بازیکنان خود را در اختیار نداشت و به همین خاطر بازی بسیار سختی برای ما بود. در نهایت این میلان بود که به پیروزی رسید و سه امتیاز بازی را به دست آورد؛ چرا که تمایل بیشتری برای پیروزی داشت. میلان در این دیدار به پیروزی رسید و شایسته آن بود. ما بازی بهتری را به نمایش گذاشتیم و باید پیروزی می شدیم.

سرمربی میلان در پایان سخنان خود گفت: وقتی تیم شما 7-8 بازیکنش را به خاطر آسیب دیدگی در اختیار ندارد، کار بسیار سخت می شود با این حال توانستیم در این دیدار سه امتیاز را به دست آوریم و این خوشحال کننده است. پیروزی برابر پارما با این همه بازیکن آسیب دیده نشان داد که در شرایط خوبی قرار داریم.

میلان با این پیروزی 29 امتیازی شد و به رده هشتم جدول رده بندی صعود کرد.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن