تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):شتاب کردن در کاری پیش از بدست آوردن توانایی و سستی کردن بعد از به دست آوردن فرصت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819440191




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فجر انقلاب/165 اقتدار ایران مهم‌ترین دستاورد انقلاب است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فجر انقلاب/165
اقتدار ایران مهم‌ترین دستاورد انقلاب است
امام جمعه تالش گفت: اقتدار ایران اسلامی مهم‌ترین دستاورد انقلاب است.

خبرگزاری فارس: اقتدار ایران مهم‌ترین دستاورد انقلاب است



به گزارش خبرگزاری فارس از تالش، حجت‌الاسلام حسین انصاری امشب در جمع مدیران دستگاه‌های اجرایی این شهرستان در حوزه علمیه برادران تالش اظهار کرد: امام خمینی (ره) با پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران دشمنان اسلام و مسلمین را ناامید کرد. وی دهه فجر را فرصت مغتنمی برای معرفی اهداف و دستاوردهای انقلاب به نسل جوان جامعه عنوان کرد و افزود: انقلاب اسلامی یکی از برکات و نعمت‌های خداوند برای ملت ایران است.
امام جمعه تالش با گرامیداشت یاد و خاطره امام (ره) و شهدا گفت: اقتدار، اتحاد و دستاوردهای انقلاب حاصل وحدت و رهبری بنیانگذار انقلاب امام راحل و مقام معظم رهبری و جانفشانی شهدا است.
وی با بیان اینکه برنامه‌ها و جشن‌های دهه فجر باید مردمی باشد، ادامه داد: مردم صاحبان اصلی انقلاب هستند و مدیران دستگاه‌های اجرایی برای هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن برنامه‌های بانشاط دهه فجر به صورت مردمی تلاش کنند. انصاری دهه فجر را فرصت مناسبی برای تبیین و انتقال آرمان‌های انقلاب و دستاوردهای انقلاب و فداکاری‌های شهدا به نسل جوان دانست. وی ارزش‌های ملی و دستاوردهای انقلاب را متعلق به همه عنوان کرد و گفت: تداوم انقلاب در تبعیت از مقام معظم رهبری است.
فرماندار تالش نیز در نشست مذکور با اشاره به اینکه دهه فجر یکی از دستاوردهای بزرگ و اساسی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران است، اظهار کرد: باید پاسدار خون پاک شهدای هشت سال دفاع مقدس باشیم زیرا آنها بودند که با خون‌های پاک خود انقلاب اسلامی را به رهبری امام (ره) به ثمر رساندند.
علی فتح‌اللهی یکی از اهداف مهم افتتاح و بهره‌برداری پروژه‌ها در دهه فجر را مردمی بودن آن دانست و تصریح کرد: مردم طبق فرموده رهبر کبیر انقلاب امام خمینی (ره) ولی نعمتان ما هستند و باید شیرینی نظام را بچشند.
وی با اشاره به بهره‌برداری بیش از 91 پروژه تالش در دهه فجر خاطرنشان کرد: این طرح‌ها در چهار بخش مرکزی، اسالم، کرگانرود و حویق با اعتباری بالغ بر 29 میلیارد و 164 میلیون تومان با حضور مسئولان کشوری، استانی و شهرستانی در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.
انتهای پیام/2300/ذ30

93/11/12 - 22:27





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن