تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):در تفسير آيه «با مردم به زبان خوش سخن بگوييد» فرمود: يعنى با همه مردم، چه مؤمن و ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820081661




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فجر انقلاب/160 فتح‌اللهی: 91 پروژه تالش دهه فجر افتتاح می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فجر انقلاب/160
فتح‌اللهی: 91 پروژه تالش دهه فجر افتتاح می‌شود
فرماندار تالش از افتتاح 91 پروژه عام‌المنفعه این شهرستان در دهه فجر خبر داد.

خبرگزاری فارس: فتح‌اللهی: 91 پروژه تالش دهه فجر افتتاح می‌شود



به گزارش خبرگزاری فارس از تالش، علی فتح‌اللهی عصر امروز در مراسم گرامیداشت دهه مبارک فجر در مرکز استعدادهای درخشان فرزانگان تی‌تک تالش، انقلاب اسلامی را یکی از معجزات خداوند در قرن بیست و یکم بوده دانست. وی با بیان اینکه اگر ایمان راسخ به خداوند متعال نبود هیچ قدرتی نمی‌توانست رژیمی که تا دندان مسلح بود را شکست دهد، افزود: پیروزی در برابر ظلم یکی از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی ایران بود.
فرماندار تالش با اشاره به اینکه نعمت بزرگ وجود ولایت فقیه موجب ارتقای امنیت و موفقیت کشور است، تصریح کرد: با قدرت و توان الهی خون بر شمشیر پیروز شد و ظالم را از کشور بیرون کرده و به زباله‌دان تاریخ سپردیم.
وی مشارکت مردم از اقوام، مذاهب و اقشار مختلف در فرآیند پیروزی انقلاب را از ویژگی‌های  منحصر به‌فرد انقلاب اسلامی عنوان کرد.
فتح‌اللهی اضافه کرد: در دهه چهارم انقلاب هستیم و دشمنان در صدد هستند تا یاس و ناامیدی را با انواع تحریم و فشارهای خارجی به مردم عزیز ما تحمیل کنند اما ملت هوشیار و بابصیرت این نظام مقدس با تبعیت از فرامین ولایت فقیه و توصیه‌های معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران همیشه در صحنه هستند.
وی دهه فجر را فرصت مناسبی برای تبیین و انتقال آرمان‌ها و دستاوردهای انقلاب و فداکاری‌های شهدا به نسل جوان دانست و تصریح کرد: دستاوردهای انقلاب متعلق به همه بوده و تداوم آن نیز در تبعیت از مقام معظم رهبری است.
فرماندار تالش از افتتاح 91 پروژه عمرانی و عام‌المنفعه این شهرستان در دهه فجر خبر داد و خاطرنشان کرد: برای این پروژه‌ها بالغ بر 29 میلیارد و 164 میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.
وی پروژه‌ها را شامل برق‌رسانی، گازرسانی، خدمات کمیته امداد، آب و فاضلاب روستایی، راه‌سازی، آسفالت راه‌های روستایی با تسهیلات بانکی 14 میلیارد و 400 میلیون تومان ذکر کرد.
فتح‌اللهی متذکر شد: پروژه‌های افتتاحی دهه فجر امسال با هدف خدمات‌رسانی به روستاییان  به ویژه روستاهای در دوردست شهرستان و محروم افتتاح می‌شود.
انتهای پیام/2300/ذ30

93/11/12 - 17:32





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن