تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه رسول اكرم صلى‏الله‏عليه‏و‏آله يكى از اصحاب خود را غمگين مى‏ديدند، با شوخى او...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821190790




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بيانيه پيشكسوتان فوتبال رشت


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: بیانیه پیشكسوتان فوتبال رشت
پيشكسوتان فوتبال رشت، براى هم انديشى جهت بررسي و رفع مشك?ت داماش گي?ن، گرد هم آمدند و پس از تبادل نظر و رايزنى با يكديگر، در پايان، بيانيه‌اى به شرح ذيل را در اختيار رسانه‌ها قرار دادند.

متن این بیانیه را در "ورزش سه" بخوانید:

در اﻳﻦ روزﻫﺎ ﻛﻪ ﺑﻮى ﺑﻰ‎ﻛﺴﻰ و ﺗﻨﻬﺎﻳﻰ تیم محبوبِ رشت؛ ﺗﻤﺎم ﻓﻀﺎىِ ﺷﻬﺮ را ﭘﺮﻛﺮده، ﻣﺎ ﭘﻴﺸﻜﺴﻮﺗﺎن ﻓﻮﺗﺒﺎل رﺷﺖ ﻛﻪ ﻋﻤﺮ و ﺟﻮاﻧﻰ ﺧﻮد را در تیم‎هایی ﮔﺬاﺷﺘﻪ‎اﻳﻢ که پایه‎‎ی اولیه‎ی و خشت بنای این تیم بودند ﺑﺮ ﺧﻮد واجب ﻣﻰ‎داﻧﻴﻢ ﺗﺎ ﺑﺮاى ﺣﻔﺎﻇﺖ و ﭘﺎﺳﺪاﺷﺖ، از آﻧﭽﻪ در ﮔﺬﺷﺘﻪ ﻛﺎﺷﺘﻪ‎اﻳﻢ و به ثمر نشانده و به بالندگی رسانیده‎ایم و در طی دوران پس از خود نیز، با دلسوزی و وسواس پی‎گیر اوج و حضیض‎های آن بوده، با شکست‎های آن، افسرده شده‏ و با پیروزی‌های آن سر به آسمان ساییده‌ایم و همواره به عنوان سمبل جسارت و شجاعت و مردانگیِ شهرمان رشت به آن افتخار نموده‎ایم، ﺑﭙﺎﺧﻴﺰﻳﻢ و با یاری گرفتن از علاقمندن و تمامِ دلسوزان شهرمان، ﻧﮕﺬارﻳﻢ داﻣﺎش‎، اﺳﻴﺮ چنگ‎ افرادی شود ﻛﻪ ﺑﻴﺸﺘﺮ ﺑﻪ دﻧﺒﺎلِ ﻣﻨﺎﻓﻊ ﺷﺨﺼﻰ ﺧﻮدﺷﺎن ﻫﺴﺘﻨﺪ، تا تیم شهرمان.

ﻣﺎ اعتقاد داریم؛ داﻣﺎش، اﻣﺘﺪاد ﺗﻴﻤﻰ اﺳﺖ ﻛﻪ رﻳﺸﻪ‎اش را ﺑﺎ ﻋﺸﻖ و از ﺧﻮدﮔﺬﺷﺘﮕﻰ ﻛﺎﺷﺘﻪ‎اﻳﻢ و با تعصب و غیرت، آن را آب یاری کرده‎ایم و ﻫﻨﻮز ﻛﻪ ﻫﻨﻮز اﺳﺖ، ﭼﻮن باغبانی دلسوز و ﭘﺪرى ﻋﺎﺷﻖ ﻛﻨﺎرش ﻫﺴﺘﻴﻢ و اﺟﺎزه ﻧﺨﻮاﻫﻴﻢ داد ﻛﻪ ﺛﻤﺮه‎یِ ﺳﺎﻟ‎ﻬﺎ ﺧﻮن دل ﺧﻮردن‎ﻫﺎى ﻣﺎ، ﺑﻪ ﺳﺒﺐ ﻛﻮﺗﺎﻫﻰ و ﻧﺪاﻧﻢ ﻛﺎرى‎ﻫﺎ ﻧﺎﺑﻮد ﺷﻮد.

ﻣﺎ ﭘﻴﺸﻜﺴﻮﺗﺎن ﻓﻮﺗﺒﺎل رﺷﺖ، اﺟﺎزه ﻧﺨﻮاﻫﻴﻢ داد ﺗﺎ ﺛﻤﺮه‎ی زﺣﻤﺖِ دلسوزانی چون، ﺧﻮش ﻛﻼم‎ﻫﺎ، زﻫﺮاﺑﻰ‎ﻫﺎ، و ﻫﻤﻪ‎ى ﺑﺰرﮔﺎن و زحمتکشان دیگر اﻳﻦ ﺗﻴﻢ، که نام بردن از تک تکِ آنها نیاز به طوماری طولانی دارد، با ﻧﺪاﻧﻢ ﻛﺎرى و دﺳﺖ دﺳﺖ ﻛﺮدن‎ﻫﺎﻳﻰ کسانی که از روی عشق نیست و دﻟﺒﺴﺘﮕﻰ ﺷﺎن ﻫﺮﮔﺰ ﺑﻪ اﻧﺪازه‎ی ﻫﻮاداران و ﭘﻴﺸﻜﺴﻮاﻦ ﺧﺎک ﺧﻮرده داﻣﺎش ﻧﺒﻮده و ﻧﻴﺴﺖ، به باد فنا ﺑﺮود.

عشق و ایمان به پتانسیل‎های موجود در شهرمان، چه از نظر تعداد جوانان با انگیزه، چه از نظر توان فنی و بدنی و چه از نظر عشق و علاقه، وادارمان می‎کند که در همه حال، اﺗﻔﺎﻗﺎت ﭘﻴﺮاﻣﻮﻧﻰ داﻣﺎش را رﺻﺪ ‎ﻛﻨﻴﻢ و در ﺣﺪ ﺗﻮان، ﺑﻪ دﻧﺒﺎل ﺣﻞ ﻣﺸﻜﻼﺗﺶ باشیم.

ﺣﺎل ﻛﻪ ﻣﺸﻜﻼت داﻣﺎش ﺑﻪ ﻧﻬﺎﻳﺖ ﺧﻮد رﺳﻴﺪه و زﺧﻢ‎ﻫﺎى ﮔﺬﺷﺘﻪ، ﻟﺤﻈﻪ ﺑﻪ ﻟﺤﻈﻪ ﮔﺴﺘﺮده‎ﺗﺮ ﻣﻰ‎ﺷﻮد، ﺑﺮآﻧﻴﻢ ﺗﺎ ﭘﻴﺶ از آﻧﻜﻪ ﺧﻴﻠﻰ دﻳﺮ ﺷﻮد، ﭼﺎره‎اى ﺑﺮاى ﺑﺮون رﻓﺖِ درداﻧﻪ‎ﻣﺎن از اﻳﻦ ﺑﻦ ﺑﺴﺖ زﺟﺮآور ﭘﻴﺪا ﻧﻤﺎﻳﻴﻢ .
ﻟﺬا در ﻧﺨﺴﺘﻴﻦ ﺟﻠﺴﻪ‎ی ﻫﻢ اﻧﺪﻳﺸﻰ ﭘﻴﺸﻜﺴﻮﺗﺎنِ داﻣﺎش، ﺗﺼﻤﻴﻢ ﮔﺮﻓﺘﻪ ﺷﺪ ﺗﺎ در ﻣﺮﺣﻠﻪ‎ی ﻧﺨﺴﺖ ﺑﺎ ﺗﺸﻜﻴﻞ ﻳﻚ ﻫﻴﺎت ٥ ﻧﻔﺮه، ﺿﻤﻦ راﻳﺰﻧﻰ ﺑﺎ ﻣﺘﻮﻟﻴﺎن ﻓﻮﺗﺒﺎل و ورزش اﺳﺘﺎن و ﻫﻤﭽﻨﻴﻦ ﻧﻤﺎﻳﻨﺪﮔﺎن ﻣﺤﺘﺮم ﻛﻼﻧﺸﻬﺮ رﺷﺖ و استان گیلان در ﻣﺠﻠﺲ ﺷﻮراى اﺳﻼﻣﻰ و اﺳﺘﺎﻧﺪار ﻣﺤﺘﺮم ﮔﻴﻼن، و همچنین نماینده معزز ولی فقیه در استان گیلان و امام جمعه محترم رشت، ﺷﺮاﻳﻂ را ﺑﺮاى ﺣﻞ ﻣﺸﻜﻼت داﻣﺎش ﻓﺮاﻫﻢ آورﻳﻢ.

در ﭘﺎﻳﺎن؛ ﺿﻤﻦ اﻋﻼم ﺣﻤﺎﻳﺖ و ﻫﻤﺒﺴﺘﮕﻰ از ﺗﻤﺎم ﻛﺴﺎﻧﻰ ﻛﻪ ﺑﺮاى ﺗﻴﻢ ﻣﺤﺒﻮب‎ﻣﺎن زﺣﻤﺖ می‎کشند وﺗﻼش ﻣﻰ‎ﻛﻨﻨﺪ تا موجب سرافرازی همشهریان ما را فراهم نمایند، ﻳﺎدآور ﻣﻰ‎ﺷﻮﻳﻢ ﻛﻪ ﺧﻂ ﻗﺮﻣﺰﻣﺎن داﻣﺎش، ﻧﻘﻄﻪ وﺣﺪت‎ﻣﺎن ﺣﻔﻆ داﻣﺎش و ﻫﺪف‎ﻣﺎن ﺗﻨﻬﺎ و ﺗﻨﻬﺎ ﺳﺮﺑﻠﻨﺪى داﻣﺎش و شهرمان رشت می‎باشد و ﺑﺲ .



1393/11/12 12:12





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن