تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):گريه مؤمن از (درون) دل اوست و گريه منافق از (ظاهر و) سرش.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819908736




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خطیبی: آندو برای تراکتور یک وزنه است


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
خطیبی: آندو برای تراکتور یک وزنه است




حسين خطيبي ديروز به دليل غيبت برادرش روي نيمکت هدايت تراکتورسازي را در بازي با ملوان در دست داشت.





ورزش سه: حسين خطيبي ديروز به دليل غيبت برادرش روي نيمکت هدايت تراکتورسازي را در بازي با ملوان در دست داشت.

خطیبی در مورد این دیدار گفت: بازی خوبی بود، دو تا تیم برای 3 امتیاز آمده بودند، ما نیمه دوم موقعیت های زیادی داشتیم اما به دلیل بی دقتی در ضربات آخر تیم مان به گل نرسید، خیلی دوست داشتیم که سه امتیاز این بازی را بگیریم اما انشاالله بازی های بعد جبران می‌ کنیم. دیروز هم با نفرات جدید ظاهر شدیم و تغییراتی در ترکیب داشتیم.

او در مورد عملکرد تازه واردها در تراکتورسازی نظرش را اینگونه بیان کرد: از بازیکنانی که گرفتیم راضی هستیم.  آندو تیموریان که برای تیم یک وزنه است و با اضافه شدن او به تراکتور خط هافبک ما تکمیل شده، همچنین دیروز اندوی و فردین عابدینی هم شرایط خوبی داشتند و با گذشت زمان قطعا به شرایط ایده آل می‌رسند، همین که تیم ما در ساختار دفاعی نسبت به بازی های قبل بهتر شده بود و گلی دریافت نکردیم خودش ارزشمند است.

مربی تراکتورسازی درباره در دست گرفتن هدایت این تیم در بازی دیروز به جای برادرش رسول خطیبی ادامه داد: بالاخره آقارسول کاری نکرده بود که محروم شود ولی به هر حال نظر فدارسیون بود، او نقطه نظراتش را به من و کادرفنی اطلاع می‌ داد و خوشبختانه هیچ مشکلی پیش نیامد.

خطیبی در پایان در مورد عملکرد داوری افزود: از داوری راضی بودیم اما کمک هایش گاهی اوقات به اشتباه پرچم می‌ زند، به هر حال از این اشتباهات همیشه پیش می‌ آید و حرف خاصی در این باره ندارم.






تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن