تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عاقل‏ترين مردم كسى است كه در امور زندگيش بهتر برنامه‏ريزى كند و در اصلاح آخرتش بيشتر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819220717




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاري نشست علمي با محوريت آينده‌پژوهي و چشم‌انداز پليس لرستان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۱ بهمن ۱۳۹۳ (۱۴:۴۲ب.ظ)
برگزاري نشست علمي با محوريت آينده‌پژوهي و چشم‌انداز پليس لرستان ظهر امروز با حضور سرپرست دفتر تحقيقات کاربردي پليس لرستان و جمعي از اساتيد دانشگاهاي استان لرستان نشست علمي با محوريت آينده‌پژوهي و چشم‌انداز پليس و سازمان‌هاي مرتبط سال 94 در دفتر تحقيقات کاربردي اين پليس برگزار شد.
به گزارش خبرگزاري موج، سرپرست دفتر تحقيقات کاربردي پليس استان لرستان ظهر امروز در اين نشست اظهار کرد: به منظور بهره‌مندي از ظرفيت‌هاي علمي پژوهشي سازمان‌هاي همسوي ماموريتي جلسه‎اي علمي بين کارشناسان علمي و اجرايي دفتر تحقيقات کاربردي انتظامي لرستان با دست‎اندرکاران علمي و اجرايي جهاد دانشگاهي استان برگزار شد.
مهدي صاحب ساده‌کار در ادامه به نقش تحقيق و پژوهش در انجام ماموريت‎هاي پليسي اشاره کرد و عنوان داشت: با توجه به تنوع ماموريتي پليس و اينکه نيروي انتظامي در صف اول حيات اجتماعي مردم قرار دارد، از اين‌رو بهره‌‏مندي از ظرفيت‎هاي علمي و پژوهشي سازمان‏‌هاي همسوي ماموريتي در اجراي فرآيند شعار جامعه محوري و دانش بنياني پليس موضوع مهمي بوده که تا تحقق کامل اين شعار بايد در دستور کار متوليان امر پژوهشي درون سازماني قرار گيرد.
در ادامه "محمد صارمي" معاون پژوهشي جهاد دانشگاهي لرستان به نقش نيروي انتظامي در برقراري امنيت عيني و ذهني شهروندان اشاره داشته و اظهار داشت: اقدامات تحقيقي و پژوهشي پليس در سال‏‌هاي اخير رو به رشد بوده که اين امر مي‌‏تواند نويدبخش تحقق علمي و عملي شعار پليس حرفه‎گرا و علمي باشد.
لازم به ذکر است، در پايان اين جلسه "مريم بيرانوندزاده" مدير مرکز جهاد دانشگاهي، "سهراب بيرانوند" و "فولادوند" از کارشناسان جهاد دانشگاهي هر کدام به بيان نظرات خود با موضوع نشست پرداختند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن